Deze aanbieding is verkocht op zo, 12 mei om 7:17 PM.
Hebt u iets om te verkopen?

Amusing Ourselves to Death: Public Discourse in the Age of Show Business

Objectstaat:
Heel goed
Niet op voorraad / 3 verkocht
Prijs:
US $7,80
OngeveerEUR 7,21
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Skokie, Illinois, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen do, 13 jun en za, 15 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:235296694165
Laatst bijgewerkt op 17 apr 2024 19:54:52 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Heel goed: Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat ...
ISBN
9780140094381
Book Title
Amusing Ourselves to Death : Public Discourse in the Age of Show Business
Item Length
8 in
Publisher
Penguin Publishing Group
Publication Year
1986
Format
Uk-B Format Paperback
Language
English
Item Height
0.5 in
Author
Neil Postman
Genre
Social Science, Performing Arts
Topic
Media Studies, Television / History & Criticism
Item Width
5.2 in
Item Weight
5.5 Oz
Number of Pages
192 Pages

Over dit product

Product Information

Television has conditioned us to tolerate visually entertaining material measured out in spoonfuls of time, to the detriment of rational public discourse and reasoned public affairs. In this eloquent, persuasive book, Neil Postman alerts us to the real and present dangers of this state of affairs, and offers compelling suggestions as to how to withstand the media onslaught. Before we hand over politics, education, religion, and journalism to the show business demands of the television age, we must recognize the ways in which the media shape our lives and the ways we can, in turn, shape them to serve out highest goals.

Product Identifiers

Publisher
Penguin Publishing Group
ISBN-10
0140094385
ISBN-13
9780140094381
eBay Product ID (ePID)
60703

Product Key Features

Book Title
Amusing Ourselves to Death : Public Discourse in the Age of Show Business
Author
Neil Postman
Format
Uk-B Format Paperback
Language
English
Topic
Media Studies, Television / History & Criticism
Publication Year
1986
Genre
Social Science, Performing Arts
Number of Pages
192 Pages

Dimensions

Item Length
8 in
Item Height
0.5 in
Item Width
5.2 in
Item Weight
5.5 Oz

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
Lc Classification Number
P94.P63 1986
Grade from
Twelfth Grade
Lccn
86-009513
Dewey Decimal
302.234
Dewey Edition
22

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Books4cause Inc.
Jaysen Lifchitz
3403 Madison St
60076 Skokie, IL
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.esuac4skoob@etanod
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
solr_books

solr_books

99,2% positieve feedback
90K objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (27.296)

f***l (1011)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Perfect! Thanks
a***r (441)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen 6 maanden
Geverifieerde aankoop
Nice clean book
Alle feedback weergeven