Hebt u iets om te verkopen?

1995 "The Craft of Research" Booth Colomb Williams (paperback)

Objectstaat:
Heel goed
Pre-owned in very good condition. Great cover, many pages dog eared, tight binding, light page marks ... Meer lezenover objectstaat
Prijs:
US $7,95
OngeveerEUR 7,41
Verzendkosten:
US $2,95 (ongeveer EUR 2,75) Standard Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: New Orleans, Louisiana, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen za, 15 jun en di, 18 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
14 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:233197349401

Specificaties

Objectstaat
Heel goed
Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat bevindt. De kaft is niet zichtbaar beschadigd en het eventuele stofomslag zit nog om de harde kaft heen. Er ontbreken geen bladzijden en er zijn geen bladzijden beschadigd. Er is geen tekst onderstreept of gemarkeerd en er is niet in de kantlijn geschreven. Er kunnen zeer minimale identificatiemerken aan de binnenzijde van de kaft zijn aangebracht. De slijtage is zeer minimaal. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“Pre-owned in very good condition. Great cover, many pages dog eared, tight binding, light page ...
Country of Manufacture
United States
ISBN
9780226065847
Subject Area
Référence, Language Arts & Disciplines
Publication Name
Craft of Research
Item Length
8.5 in
Publisher
University of Chicago Press
Subject
Authorship, Research
Series
Chicago Guides to Writing, Editing, and Publishing Ser.
Publication Year
1995
Type
Not Available
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.8 in
Author
Joseph M. Williams, Gregory G. Colomb, Wayne C. Booth
Item Width
5.5 in
Item Weight
13.1 Oz
Number of Pages
301 Pages

Over dit product

Product Information

This manual offers practical advice on the fundamentals of research to college and university students in all fields of study. The Craft of Research teaches much more than the mechanics of fact gathering: it explains how to approach a research project as an analytical process. The authors chart every stage of research, from finding a topic and generating research questions about it to marshalling evidence, constructing arguments, and writing everything up in a final report that is a model of authority. Their advice is designed for use by both beginners and seasoned practitioners, and for projects from class papers to dissertations. This book is organized into four parts. Part One is a spirited introduction to the distinctive nature, values, and protocols of research. Part Two demystifies the art of discovering a topic. It outlines a wide range of sources, among them personal interests and passions. Parts Three and Four cover the essentials of argument--how to make a claim and support it--and ways to outline, draft, revise, rewrite, and polish the final report. Part Three is a short course in the logic, structure, uses, and common pitfalls of argumentation. The writing chapters in Part Four show how to present verbal and visual information effectively and how to shape sentences and paragraphs that communicate with power and precision. A well-constructed, articulate reminder of how important fundamental questions of style and approach, such as clarity and precision, are to all research.-- Times Literary Supplement

Product Identifiers

Publisher
University of Chicago Press
ISBN-10
0226065847
ISBN-13
9780226065847
eBay Product ID (ePID)
67016

Product Key Features

Author
Joseph M. Williams, Gregory G. Colomb, Wayne C. Booth
Publication Name
Craft of Research
Format
Trade Paperback
Language
English
Subject
Authorship, Research
Series
Chicago Guides to Writing, Editing, and Publishing Ser.
Publication Year
1995
Type
Not Available
Subject Area
Référence, Language Arts & Disciplines
Number of Pages
301 Pages

Dimensions

Item Length
8.5 in
Item Height
0.8 in
Item Width
5.5 in
Item Weight
13.1 Oz

Additional Product Features

LCCN
95-002295
Lc Classification Number
Q180.55.M4b66 1995
Table of Content
Preface 1: Thinking in Print: The Uses of Research, Public and Private 2: Connecting with Your Reader: (Re)Creating Your Self and Your Audience 3: From Topics to Questions 4: From Questions to Problems 5: From Questions to Sources 6: Using Sources 7: Making Good Arguments: An Overview 8: Claims and Evidence 9: Warrants 10: Qualifications 11: Pre-Drafting and Drafting 12: Communicating Evidence Visually 13: Revising Your Organization and Argument 14: Revising Style: Telling Your Story Clearly 15: Introductions Index
Copyright Date
1995
Target Audience
Trade
Dewey Decimal
001.4/2
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes

Objectbeschrijving van de verkoper

we_sell_bayou_treasures

we_sell_bayou_treasures

99,5% positieve feedback
41K objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
5.0
Redelijke verzendkosten
4.9
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (19.655)

g***i (1428)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Fast shipping. Highly recommended.
g***i (1428)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Fast shipping. Highly recommended.
g***i (1428)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Fast shipping. Highly recommended.