Verzending en leveringKlik op Zie details voor aanvullende informatie over verzending en retourzendingen.
Hebt u iets om te verkopen?

Consumer Behavior : A Strategic Approach by Henry Assael (2003, Hardcover)

tn8190
  • (156)
  • Geregistreerd als particuliere verkoper
    Voorschriften voor consumentenbescherming die voortvloeien uit Europese consumentenwetgeving, zijn derhalve niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
US $6,99
OngeveerEUR 6,28
Objectstaat:
Redelijk
Verzendkosten:
US $6,88 (ongeveer EUR 6,18) USPS Media MailTM.
Bevindt zich in: Spring Arbor, Michigan, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen vr, 27 sep en ma, 30 sep tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
Geen retourzendingen geaccepteerd.
Betalingen:
    

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. Meer informatieGeld-terug-garantie van eBay - nieuw venster of tabblad
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:226136209001
Laatst bijgewerkt op 21 sep 2024 19:14:15 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Redelijk: Een boek dat slijtage vertoont. De kaft kan enigszins beschadigd zijn, maar is als geheel ...
ISBN
9780618222155
Subject Area
Business & Economics
Publication Name
Consumer Behavior : a Strategic Approach
Publisher
Cengage Learning
Item Length
10.3 in
Subject
Marketing / General, Consumer Behavior, General, Marketing / Research
Publication Year
2003
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
1 in
Author
Henry Assael
Item Weight
48.3 Oz
Item Width
8.2 in
Number of Pages
656 Pages

Over dit product

Product Identifiers

Publisher
Cengage Learning
ISBN-10
0618222154
ISBN-13
9780618222155
eBay Product ID (ePID)
30248849

Product Key Features

Number of Pages
656 Pages
Language
English
Publication Name
Consumer Behavior : a Strategic Approach
Subject
Marketing / General, Consumer Behavior, General, Marketing / Research
Publication Year
2003
Type
Textbook
Author
Henry Assael
Subject Area
Business & Economics
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
1 in
Item Weight
48.3 Oz
Item Length
10.3 in
Item Width
8.2 in

Additional Product Features

Intended Audience
College Audience
LCCN
2002-109350
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
658.8/342
Synopsis
Tailored for upper-level undergraduate and MBA students, Assael\'s Consumer Behavior applies behavioral concepts to market strategy (domestic and international) with special emphasis on web-related issues and applications. Assael presents the content from a managerial perspective, focusing on decision making as the framework for understanding consumer behavior. The text also features a unique, three-chapter Marketing Action section, covering marketing communications, marketing segmentation and micromarketing, as well as consumer rights and social responsibility. The text introduces decision-making at the beginning, providing students with a framework for understanding the characteristics of and various factors influencing consumer behavior. Each chapter opens with a vignette describing how various companies are responding to specific consumer behavior strategies and challenges., Tailored for upper-level undergraduate and MBA students, Assael's Consumer Behavior applies behavioral concepts to market strategy (domestic and international) with special emphasis on web-related issues and applications. Assael presents the content from a managerial perspective, focusing on decision making as the framework for understanding consumer behavior. The text also features a unique, three-chapter Marketing Action section, covering marketing communications, marketing segmentation and micromarketing, as well as consumer rights and social responsibility., Tailored for upper-level undergraduate and MBA students, Assael's "Consumer Behavior" applies behavioral concepts to market strategy (domestic and international) with special emphasis on web-related issues and applications. Assael presents the content from a managerial perspective, focusing on decision making as the framework for understanding consumer behavior. The text also features a unique, three-chapter "Marketing Action" section, covering marketing communications, marketing segmentation and micromarketing, as well as consumer rights and social responsibility.
LC Classification Number
HF5415.3.A828 2004

Objectbeschrijving van de verkoper

tn8190

tn8190

100% positieve feedback
331 objecten verkocht
Lid geworden op nov 2014
Reageert meestal binnen 24 uur
Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.

Feedback verkoper (138)