Afbeelding 1 van 1
Afbeelding 1 van 1
PRINCIPLES OF MARKETING (THE PRENTICE HALL SERIES IN By Philip Kotler & VG
Excellent Condition! Quick & Free Delivery in 2-14 days
US $21,95
OngeveerEUR 19,65
Objectstaat:
“Book is in Very Good Condition. Text will be unmarked. May show some signs of use or wear. Will ”... Meer lezenover objectstaat
Heel goed
Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat bevindt. De kaft is niet zichtbaar beschadigd en het eventuele stofomslag zit nog om de harde kaft heen. Er ontbreken geen bladzijden en er zijn geen bladzijden beschadigd. Er is geen tekst onderstreept of gemarkeerd en er is niet in de kantlijn geschreven. Er kunnen zeer minimale identificatiemerken aan de binnenzijde van de kaft zijn aangebracht. De slijtage is zeer minimaal. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken.
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping.
Bevindt zich in: US, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen ma, 30 sep en wo, 2 okt tot 43230
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:226090744055
Specificaties
- Objectstaat
- Heel goed
- Opmerkingen van verkoper
- ISBN-10
- 013030560X
- Publication Name
- Prentice Hall
- Type
- Hardcover
- Number of Pages
- 712
- Item Height
- 11.25 inches
- ISBN
- 9780130305602
- Book Title
- Principles of Marketing
- Book Series
- Marketing Ser.
- Publisher
- Prentice Hall PTR
- Item Length
- 8.3 in
- Edition
- 6
- Publication Year
- 1993
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Genre
- Business & Economics
- Topic
- Marketing / General
- Item Weight
- 64.7 Oz
- Item Width
- 7.5 in
Over dit product
Product Identifiers
Publisher
Prentice Hall PTR
ISBN-10
013030560X
ISBN-13
9780130305602
eBay Product ID (ePID)
19038265618
Product Key Features
Edition
6
Book Title
Principles of Marketing
Language
English
Topic
Marketing / General
Publication Year
1993
Genre
Business & Economics
Book Series
Marketing Ser.
Format
Hardcover
Dimensions
Item Weight
64.7 Oz
Item Length
8.3 in
Item Width
7.5 in
Additional Product Features
LCCN
93-028976
Dewey Edition
20
Dewey Decimal
658.8
Synopsis
The 12th edition of this popular text continues to build on four major marketing themes: building and managing profitable customer relationships, building and managing strong brands to create brand equity, harnessing new marketing technologies in the digital age, and marketing in a socially responsible way around the globe. Thoroughly updated and streamlined, "Principles of Marketing" tells the stories that reveal the drama of modern marketing, reflecting the major trends and forces that are impacting this dynamic and ever-changing field. Topics include: the marketing environment, managing information, consumer & business buyer behavior, segmentation, targeting, and positioning, branding strategies, distribution channels, advertising and sales promotion, direct marketing, and the global marketplace. An excellent tool for anyone in marketing and sales, whether self- or corporate- employed.
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
Collectible Books and Music LLC
CBM LLC
316 California Ave
# 801
89509 Reno, NV
United States
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Populaire rubrieken in deze winkel
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (272.897)
- 7***9 (4)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopQuick Shipping, easy to work with
- l***p (455)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopSeller is very easy to work with.
- 8***j (18)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopSeller provided many photos of the item in the ebay listing, the package arrived ahead of schedule, and it was well protected during shipment. Happy to do business!