|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Communicating for Results: A Guide for Business and the Professions

Objectstaat:
Heel goed
Prijs:
US $32,95
OngeveerEUR 30,84
Verzendkosten:
Gratis Voordelige verzendservice. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Brownsville, Texas, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen di, 7 mei en za, 11 mei tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Geregistreerd als particuliere verkoper, dus de consumentenrechten die voortvloeien uit de EU-wetgeving inzake consumentenbescherming zijn niet van toepassing. De geld-terug-garantie van eBay geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:226017145313
Laatst bijgewerkt op 07 apr 2024 08:52:07 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Heel goed: Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat ...
Release Year
2017
Book Title
Communicating for Results: A Guide for Business and the Profes...
Level
Business
ISBN
9781305280267
Publication Name
Communicating for Results : a Guide for Business and the Professions
Item Length
9.9in
Publisher
Cengage Learning
Series
Mindtap Course List Ser.
Publication Year
2017
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.9in
Author
Cheryl Hamilton
Features
Revised
Item Width
8in
Item Weight
34.4 Oz
Number of Pages
528 Pages

Over dit product

Product Information

COMMUNICATING FOR RESULTS: A GUIDE FOR BUSINESS AND THE PROFESSIONS, 11th Edition, equips you with the basic concepts and techniques you need to successfully communicate in today's business world, regardless of your current level of experience. Covering every aspect of the communication process, the text gives you a competitive edge in any business situation -- using social media more effectively, conducting professional interviews, making skilled presentations with professional visual aids, assuming a leadership role, participating in successful teams, and more. Online video clips of common professional scenarios paired with chapter concepts give you a realistic view into the business world, while Polishing Your Career Skills features provide diagnostic tools to help you sharpen your skills. In addition, MindTap Communication provides an interactive learning solution to help you maximize your course success.

Product Identifiers

Publisher
Cengage Learning
ISBN-10
1305280261
ISBN-13
9781305280267
eBay Product ID (ePID)
229067685

Product Key Features

Author
Cheryl Hamilton
Publication Name
Communicating for Results : a Guide for Business and the Professions
Format
Trade Paperback
Language
English
Features
Revised
Series
Mindtap Course List Ser.
Publication Year
2017
Type
Textbook
Number of Pages
528 Pages

Dimensions

Item Length
9.9in
Item Height
0.9in
Item Width
8in
Item Weight
34.4 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hd30.3.H35 2018
Edition Description
Revised Edition
Edition Number
11
Table of Content
Unit I: UNDERSTANDING COMMUNICATION IN THE WORKPLACE.Analyze This Real-Life Case: Wal-Mart: Ethics Choices and Communication Challenges.1. Communication and Ethics at Work: What You Should Know. 2. Organizations in the Workplace: Which Ones Fit You Best? 3. Handling Conflict, Cultural Diversity, and Relationships in the Workplace.Unit II: PERSONALIZING COMMUNICATION IN THE WORKPLACE.Analyze this Real-Life Case: An Engineer's Experience with Communication and Listening. 4. Effective Listening. 5. Nonverbal Communication. 6. Anxiety, Technology, and Other Communication Obstacles.Unit III: MAXIMIZING COMMUNICATION IN THE WORKPLACE. Analyze This Real-Life Case: Amazon: Hiring Practices That Continue to Raise the Bar." 7. Basic Information for All Types of Interviews. 8. The Employment Interview. 9. Small-Group Communication and Problem Solving. 10. Participation and Leadership in Teams.Unit IV: POLISHING ORAL AND WRITTEN COMMUNICATION IN THE WORKPLACE. Analyze This Real-Life Case: Harry Markopolos: Why Didn't Anyone Heed His Warnings About Madoff? 11. Informative Presentations: Plan, Research, Organize, and Deliver. 12. Verbal and Visual Supporting Materials. 13. Persuasive Presentations: Individual or Team. 14. Written Communication."
Copyright Date
2018
Target Audience
College Audience
Topic
Theater / General, Speech, General, Management
Lccn
2016-947574
Dewey Decimal
658.4
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Drama, Business & Economics, Language Arts & Disciplines, Performing Arts

Objectbeschrijving van de verkoper

CanO'Bins

CanO'Bins

99,7% positieve feedback
1,4K objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
5.0
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0
Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.

Feedback verkoper (331)

h***i (1496)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
They work
d***. (46)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
No issues
e***o (411)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great deal!!