|Aangeboden in rubriek:
Deze aanbieding is door de verkoper beëindigd op wo, 13 mrt om 7:20 PM omdat het object niet langer beschikbaar is.
Hebt u iets om te verkopen?

Digital Marketing Strategies for Fashion & Luxury Brands Hardcover Wilson Ozuem

Objectstaat:
Goed
Pre-owned, see photos for condition and read the description
Prijs:
AU $225,00
OngeveerEUR 138,24
Verzendkosten:
AU $70,00 (ongeveer EUR 43,01) Australia Post International Standard. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Mckinnon, Australië
Levering:
Geschatte levering tussen di, 28 mei en ma, 10 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Geregistreerd als particuliere verkoper, dus de consumentenrechten die voortvloeien uit de EU-wetgeving inzake consumentenbescherming zijn niet van toepassing. De geld-terug-garantie van eBay geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:225995578803

Specificaties

Objectstaat
Goed
Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd (er zijn bijvoorbeeld slijtplekken), maar er zijn geen deukjes of scheuren. De harde kaft heeft mogelijk geen stofomslag meer. De boekband vertoont minimale slijtage. De meeste bladzijden zijn onbeschadigd. Er zijn weinig vouwen en scheuren en er is vrijwel geen tekst met potlood onderstreept of met een accentueerstift gemarkeerd. Er is niet in de kantlijn geschreven. Er ontbreken geen bladzijden. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“Pre-owned, see photos for condition and read the description”
MPN
Does not apply
Brand
Business Science Reference
Style
ABIS_BOOK
ISBN
9781522526971
Publication Year
2017
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Digital Marketing Strategies for Fashion and Luxury Brands
Item Height
229mm
Author
Yllka Azemi, Wilson Ozuem
Publisher
IGI Global
Item Width
152mm
Subject
Advertising, Marketing, Business
Number of Pages
460 Pages

Objectbeschrijving van de verkoper

Reageert meestal binnen 24 uur
Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.