Afbeelding 1 van 1
Afbeelding 1 van 1
The Routledge Handbook of Tourism Experience Management and Marketing (Routledge
GBP 114,18
OngeveerEUR 136,93
Objectstaat:
Heel goed
Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat bevindt. De kaft is niet zichtbaar beschadigd en het eventuele stofomslag zit nog om de harde kaft heen. Er ontbreken geen bladzijden en er zijn geen bladzijden beschadigd. Er is geen tekst onderstreept of gemarkeerd en er is niet in de kantlijn geschreven. Er kunnen zeer minimale identificatiemerken aan de binnenzijde van de kaft zijn aangebracht. De slijtage is zeer minimaal. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken.
Verzendkosten:
GBP 24,98 (ongeveer EUR 29,96) International Priority Shipping naar Verenigde Staten via eBay's Internationale verzending.
Bevindt zich in: Altrincham, Cheshire, Verenigd Koninkrijk
Invoerkosten:
Gratis (bedrag wordt bevestigd bij Betalen)
Levering:
Geschatte levering tussen do, 3 okt en do, 10 okt tot 43230
Inclusief internationale tracking
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:224206828706
Specificaties
- Objectstaat
- Book Title
- The Routledge Handbook of Tourism Experience Management and
- ISBN
- 0367196786
- Publication Name
- The Routledge Handbook of Tourism Experience Management and Marketing
- Publisher
- Taylor & Francis LTD
- Subject
- Business
- Series
- Routledge International Handbooks
- Publication Year
- 2020
- Type
- Textbook
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Item Height
- 246 mm
- Item Width
- 174 mm
- Item Weight
- 1234 g
- Number of Pages
- 618 Pages
Over dit product
Product Information
The Routledge Handbook of Tourism Experience Management and Marketing offers a comprehensive and thorough inquiry into both customary and emergent issues of tourism experience and co-creation. Drawing together contributions from 83 authors from 28 countries with varied backgrounds and interdisciplinary interests, the handbook highlights multiple representations and interpretations of the theme. It also integrates a selection of illustrative global case studies to effectively present its chapter contents. Tourism experience drives the contemporary tourist's behavior as they travel in pursuit of experiencing unique and unusual destinations and activities. Creating a memorable and enduring experience is therefore a prerequisite for the all tourism business organizations irrespective of the nature of their products or services. This handbook focuses on conceptualizing, designing, staging, managing and marketing paradigms of tourism experiences from both supply and demand perspectives. It sheds substantial light on the contemporary theories, practices and future developments in the arena of experiential tourism management and marketing. Encompassing the latest thinking and research themes, this will be an essential reference for upper-level students, researchers, academics and industry practitioners of hospitality as well as those of tourism, gastronomy, management, marketing, consumer behavior, cultural studies, development studies and international business, encouraging dialogue across disciplinary boundaries.
Product Identifiers
Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9780367196783
eBay Product ID (ePID)
24046559518
Product Key Features
Series
Routledge International Handbooks
Publication Name
The Routledge Handbook of Tourism Experience Management and Marketing
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Business
Publication Year
2020
Type
Textbook
Number of Pages
618 Pages
Dimensions
Item Height
246 mm
Item Width
174 mm
Item Weight
1234 g
Additional Product Features
Editor
Saurabh Kumar Dixit
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
Big Thinking Online Ltd
41 Craven Road
Altrincham, Broadheath
Cheshire
WA14 5HJ
United Kingdom
Btw-nummer:
- GB 104569619
Handelsregistratienummer:
- 07448886
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
KVK-nummer:
- 07448886
Populaire rubrieken in deze winkel
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (4.725)
- v***y (2617)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopExcellent service. Many thanks.
- i***d (287)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopGreat condition, thanks
- o***c (3551)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopSeller ,didn't have the book in stock .. they admitted it straight away ,and gave refund ,, No faffing about ! mistakes happen .. certainly would purchase from again .. hence postive feedback ..many thanks x