Bieden beëindigd op za, 11 mei om 1:14 AM.. De verkoper heeftdit object of een soortgelijk object opnieuw aangeboden.
Hebt u iets om te verkopen?

Vintage National Geographic Cool It 2015 Issue Promo Shirt Sz L

Objectstaat:
Tweedehands
Afgelopen: 12 mei 2024 01:14:51 CEST
Startbod:
US $7,99
OngeveerEUR 7,48
Verzendkosten:
US $3,99 (ongeveer EUR 3,74) Standaardverzendservice. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Dallas, Texas, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen wo, 26 jun en ma, 1 jul tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Geregistreerd als particuliere verkoper, dus de consumentenrechten die voortvloeien uit de EU-wetgeving inzake consumentenbescherming zijn niet van toepassing. De geld-terug-garantie van eBay geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:204777265793

Specificaties

Objectstaat
Tweedehands: Een object dat al eerder is gedragen. Zie de aanbieding van de verkoper voor volledige ...
Pattern
Solid
Sleeve Length
Short Sleeve
Neckline
Crew Neck
Size
L
Garment Care
Machine Washable
Color
Black
Material
Cotton
Year Manufactured
2010-2019
Accents
Logo
Vintage
Yes
Brand
Rare
Fit
Classic
Size Type
Regular
Graphic Print
Yes
Type
T-Shirt
Department
Unisex Adults
Theme
Earth
Features
Double-Sided, Limited Edition
Country/Region of Manufacture
Honduras

Objectbeschrijving van de verkoper

Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.