Afbeelding 1 van 20
Afbeelding 1 van 20
PETER MILLAR Men Size XL SKULL GEO Allover Print Blue 1/4 Zip Golf Pullover
US $55,99
OngeveerEUR 50,25
Was US $69,99 (20% korting)
Objectstaat:
“In Great Pre-owned Condition with no major flaws, as pictured.”
Tweedehands
Een object dat al eerder is gebruikt. Het object kan tekenen van cosmetische slijtage vertonen, maar werkt naar behoren. Dit object kan een showroommodel zijn of een object dat aan de verkoper geretourneerd is nadat het gebruikt is. Zie de aanbieding van de verkoper voor volledige details en een beschrijving van onvolmaaktheden.
Afgelopen: 14 mei 2024 20:48:07 CEST
Verzendkosten:
US $6,09 (ongeveer EUR 5,47) USPS Ground Advantage®.
Bevindt zich in: West Palm Beach, Florida, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen wo, 25 sep en vr, 27 sep tot 43230
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:204775436539
Specificaties
- Objectstaat
- Tweedehands
- Opmerkingen van verkoper
- “In Great Pre-owned Condition with no major flaws, as pictured.”
- Neckline
- Mock Neck
- Closure
- Pullover
- Occasion
- Activewear, Casual
- Size
- XL
- Accents
- Logo, Zipper
- Vintage
- No
- Personalize
- No
- Department
- Men
- Style
- Basic
- Features
- 1/4 Zip, All Seasons, Easy Care
- Season
- Fall, Spring, Summer, Winter
- Handmade
- No
- Pattern
- Skull
- Sleeve Length
- Long Sleeve
- Signed
- No
- Garment Care
- Machine Washable
- Color
- Blue
- Material
- Polyester, Spandex
- Brand
- Peter Millar
- Fit
- Regular
- Size Type
- Regular
- Type
- Casual
- Theme
- Skull
- Country/Region of Manufacture
- Vietnam
- Performance/Activity
- Golf
- Product Line
- Peter Millar Crown Sport
Objectbeschrijving van de verkoper
Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.