Afbeelding 1 van 1
The Six Sigma Revolution: How General Electric and Others Turned
Objectstaat:
“Slight Creasing To Spine and Wear To Edges Of Pages”
2 beschikbaar
Verzendkosten:
Bevindt zich in: South East, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
Verkopergegevens
- 98,8% positive feedback
Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:204596697805
Specificaties
- Objectstaat
- Goed
- Opmerkingen van verkoper
- “Slight Creasing To Spine and Wear To Edges Of Pages”
- Book Title
- The Six Sigma Revolution: How General Electric and Others Turned
- ISBN
- 9780471388227
- Publication Year
- 2000
- Type
- Textbook
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Publication Name
- The Six Sigma Revolution: How General Electric and Others Turned Process Into Profits
- Item Height
- 241mm
- Publisher
- John Wiley & Sons Inc
- Item Width
- 181mm
- Subject
- Management
- Item Weight
- 624g
- Number of Pages
- 288 Pages
Over dit product
Product Information
Applying this revolutionary management strategy to drive positive change in an organization Currently exploding onto the American business scene, the Six Sigma methodology fuels improved effectiveness and efficiency in an organization; according to General Electric's Jack Welch, it's the most important initiative [they] have ever undertaken. Written by the consultant to GE Capital who helped implement Six Sigma at GE and GE's General Manager of e-Commerce, Making Six Sigma Last offers businesses the tools they need to make Six Sigma work for them--and cultivate long-lasting, positive results. Successful Six Sigma occurs when the technical and cultural components of change balance in an organization; this timely, comprehensive book is devoted to the cultural component of implementing Six Sigma, explaining how to manage it to maintain that balance. The authors address how to create the need for Six Sigma; diagnose the four types of resistance to Six Sigma and how to overcome them; manage the systems and structures; and lead a Six Sigma initiative. This book applies the Six Sigma approach to business operations across the organization--unlike other titles that focus on product development. Plus, it provides strategies, tactics, and tools to improve profitability by centering on the relationship between product defects and product yields, reliability, costs, cycle time, and schedule. George Eckes (Superior, CO) is the founder and principal consultant for Eckes & Associates. His clients include GE Capital, Pfizer, Westin, Honeywell, and Volvo. Eckes has published numerous papers on the topic of performance improvement and is the author of The Six Sigma Revolution: How General Electric and Others Turned Process into Profits (0-471-38822-X) (Wiley).
Product Identifiers
Publisher
John Wiley & Sons Inc
ISBN-13
9780471388227
eBay Product ID (ePID)
96559655
Product Key Features
Publication Name
The Six Sigma Revolution: How General Electric and Others Turned Process Into Profits
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Management
Publication Year
2000
Type
Textbook
Number of Pages
288 Pages
Dimensions
Item Height
241mm
Item Width
181mm
Item Weight
624g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United States
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
WRAP Ltd
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Btw-nummer:
- GB 724498118
Handelsregistratienummer:
- 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:204596697805
Verzending en verwerking
Object wordt niet verzonden naar Verenigde Staten
Objectlocatie:
South East, Verenigd Koninkrijk
Wordt verzonden naar:
Wereldwijd
Uitgesloten:
Afghanistan, Argentinië, Brazilië, Canada, China, Duitsland, Ierland, Jemen, Libië, Mexico, Nauru, Oekraïne, Oostenrijk, Russische Federatie, Somalië, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zuid-Afrika, Zwitserland
Verwerkingstijd |
---|
Wordt doorgaans binnen 1 werkdag na ontvangst van betaling verzonden. |
Belasting |
---|
Er kunnen belastingen van toepassing zijn tijdens Betalen. Meer weten?Lees meer over het betalen van belastingen op eBay-aankopen. |
Btw voor objectnr.204596697805
Btw voor objectnr.204596697805
Verkoper berekent btw op objecten die naar de volgende staten worden verzonden:
Staat | Btw-tarief |
---|
Retourbeleid
Nadat u het object hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met de verkoper binnen | Kosten voor retourzending |
---|---|
30 dagen | Koper betaalt voor retourzending |
De koper is verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending.
Details retourbeleid |
---|
Retourzendingen geaccepteerd |
Betalingsgegevens
Betalingsmethoden
Populaire rubrieken in deze winkel
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (224.760)
x***a (3780)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Fast, fuzz-free transaction. Highly Recommended..!
t***t (159)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great condition
2***- (27)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
👍