|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

CIM Coursebook: The Marketing Planning Process By Ray Donnelly,

Objectstaat:
Goed
Slight Creasing To Spine and Wear To Edges Of Pages
2 beschikbaar
Verzendkosten:
Wordt niet verzonden naar Verenigde Staten. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: South East, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:204467830115
Laatst bijgewerkt op 01 mrt 2024 03:21:16 CETAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Goed
Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd (er zijn bijvoorbeeld slijtplekken), maar er zijn geen deukjes of scheuren. De harde kaft heeft mogelijk geen stofomslag meer. De boekband vertoont minimale slijtage. De meeste bladzijden zijn onbeschadigd. Er zijn weinig vouwen en scheuren en er is vrijwel geen tekst met potlood onderstreept of met een accentueerstift gemarkeerd. Er is niet in de kantlijn geschreven. Er ontbreken geen bladzijden. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“Slight Creasing To Spine and Wear To Edges Of Pages”
Book Title
CIM Coursebook: The Marketing Planning Process By Ray Donnelly,
UPC
9781856177160
ISBN
9781856177160
EAN
9781856177160
Publication Year
2009
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Cim Coursebook: the Marketing Planning Process
Item Height
246mm
Author
Ray Donnelly, Graham Harrison
Publisher
Taylor & Francis Ltd
Item Width
189mm
Subject
Management, Marketing
Item Weight
567g
Number of Pages
256 Pages

Over dit product

Product Information

Butterworth-Heinemann's CIM Coursebooks have been designed to match the syllabus and learning outcomes of our new qualifications and should be useful aids in helping students understand the complexities of marketing. The discussion and practical application of theories and concepts, with relevant examples and case studies, should help readers make immediate use of their knowledge and skills gained from the qualifications.' Professor Keith Fletcher, Director of Education, The Chartered Institute of Marketing 'Here in Dubai, we have used the Butterworth-Heinemann Coursebooks in their various forms since the very beginning and have found them most useful as a source of recommended reading material as well as examination preparation.' Alun Epps, CIM Centre Co-ordinator, Dubai University College, United Arab Emirates Butterworth-Heinemann's official CIM Coursebooks are the definitive companions to the CIM professional marketing qualifications. The only study materials to be endorsed by The Chartered Institute of Marketing (CIM), all content is carefully structured to match the syllabus and is written in collaboration with the CIM faculty. Each chapter is packed full of case studies, study tips and activities to test your learning and understanding as you go along. *The coursebooks are the only study guide reviewed and approved by CIM (The Chartered Institute of Marketing). *Each book is crammed with a range of learning objectives, cases, questions, activities, definitions, study tips and summaries to support and test your understanding of the theory. *Past examination papers and examiners' reports are available online to enable you to practise what has been learned and help prepare for the exam and pass first time. *Extensive online materials support students and tutors at every stage. Based on an understanding of student and tutor needs gained in extensive research, online materials have been designed specifically for CIM students and created exclusively for Butterworth-Heinemann. Check out exam dates on the Online Calendar, see syllabus links for each course, and access extra mini case studies to cement your understanding. Explore marketingonline.co.uk and access online versions of the coursebooks and further reading from Elsevier and Butterworth-Heinemann. INTERACTIVE, FLEXIBLE, ACCESSIBLE ANY TIME, ANY PLACE www.marketingonline.co.uk

Product Identifiers

Publisher
Taylor & Francis Ltd
ISBN-13
9781856177160
eBay Product ID (ePID)
94769158

Product Key Features

Author
Ray Donnelly, Graham Harrison
Publication Name
Cim Coursebook: the Marketing Planning Process
Format
Paperback
Language
English
Subject
Management, Marketing
Publication Year
2009
Type
Textbook
Number of Pages
256 Pages

Dimensions

Item Height
246mm
Item Width
189mm
Item Weight
567g

Additional Product Features

Title_Author
Ray Donnelly, Graham Harrison
Editor
Phil Megicks
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

WRAP Ltd
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Btw-nummer:
  • GB 724498118
Handelsregistratienummer:
  • 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
The_Book_Fountain

The_Book_Fountain

98,8% positieve feedback
552K objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
4.9
Verzendtijd
4.9
Communicatie
5.0
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (224.776)

n***t (201)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Thanks
g***a (81)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
The thin paperback was well wrapped and arrived in perfect condition in 10 days from the UK.
l***p (23)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Efficient service book was in reasonable condition