|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Game Design Theory And Practice by Richard Rouse III 2nd Ed. (Paperback, 2004)

Objectstaat:
Goed
Please see the Pictures
Prijs:
US $12,00
OngeveerEUR 11,03
Verzendkosten:
US $4,13 (ongeveer EUR 3,80) Voordelige verzendservice. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Orlando, Florida, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen ma, 10 jun en wo, 12 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:204429617069
Laatst bijgewerkt op 10 apr 2024 04:13:29 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Goed
Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd (er zijn bijvoorbeeld slijtplekken), maar er zijn geen deukjes of scheuren. De harde kaft heeft mogelijk geen stofomslag meer. De boekband vertoont minimale slijtage. De meeste bladzijden zijn onbeschadigd. Er zijn weinig vouwen en scheuren en er is vrijwel geen tekst met potlood onderstreept of met een accentueerstift gemarkeerd. Er is niet in de kantlijn geschreven. Er ontbreken geen bladzijden. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“Please see the Pictures”
ISBN
9781556229121
Subject Area
Computers
Publication Name
Game Design: Theory and Practice, Second Edition
Item Length
9 in
Publisher
Jones & Bartlett Learning, LLC
Subject
Programming / Games, Web / General
Publication Year
2004
Type
Textbook
Format
Book, Paperback, Perfect
Language
English
Item Height
1.5 in
Author
Richard, III Rouse, Richard Rouse, Richard Rouse III
Features
Revised
Item Width
6 in
Item Weight
34.1 Oz
Number of Pages
704 Pages

Over dit product

Product Information

One of the most important but least discussed elements of a computer game is the gameplay that makes a game compelling and entertaining.

Product Identifiers

Publisher
Jones & Bartlett Learning, LLC
ISBN-10
1556229127
ISBN-13
9781556229121
eBay Product ID (ePID)
2621357

Product Key Features

Author
Richard, III Rouse, Richard Rouse, Richard Rouse III
Publication Name
Game Design: Theory and Practice, Second Edition
Format
Book, Paperback, Perfect
Language
English
Features
Revised
Subject
Programming / Games, Web / General
Publication Year
2004
Type
Textbook
Subject Area
Computers
Number of Pages
704 Pages

Dimensions

Item Length
9 in
Item Height
1.5 in
Item Width
6 in
Item Weight
34.1 Oz
Weight
34.1 Oz
Height
1.5in
Width
6in
Length
9in

Additional Product Features

Edition Number
2
LCCN
2004-015102
Lc Classification Number
Qa76.76.C672r69 2004
Publication Date
2004-09-13
Edition Description
Revised Edition
Foreword by
Noah Falstein
Table of Content
Chapter 1: what Players Want Chapter 2: Interview: Sid Meier Chapter 3: Brainstorming a Game Idea: Gameplay, Technology, and Story Chapter 4: Game Analysis: Centipede Chapter 5: Focus Chapter 6: Interview: Ed Logg Chapter 7: The Elements of Gameplay Chapter 8: Game Analysis: Tetris Chapter 9: Artificial Intelligence Chapter 10: Interview: Steve Meretzky Chapter 11: Storytelling Chapter 12: Game Analysis: Loom Chapter 13: Multi-Player Chapter 14: Interview: Chris Crawford Chapter 15 Getting the Gameplay Working Chapter 16: Game Analysis: Myth: The Fallen Lords Chapter 17: Game Development Documentation Chapter 18: Interview: Jordan Mechner Chapter 19: The Design Document Chapter 20: Game Analysis: the Sims Chapter 21: Designing Design Tools Chapter 22: Interview: Will Wright Chapter 23: level Design Chapter 24: Game Analysis: Grand theft Auto III Chapter 25: Playtesting Chapter 26: Interview: Doug Church Conclusion Appendix A Sample Design Document: Atomic Sam Appendix B Sample Design Document: The Suffering Glossary Selected Bibliography Index
Illustrated by
Steve Ogden
Copyright Date
2001
Target Audience
Trade
Dewey Decimal
794.8/1526
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes

Objectbeschrijving van de verkoper

AryaX

AryaX

99% positieve feedback
822 objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
4.9
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (258)

e***f (405)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Thank You
s***k (1142)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
A+
h***u (120)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Doll and little hair clips arrived packaged well, all the pieces were together and packaged so they weren't lost in shipping. Shipping was fast. Thank you for the extra care!