Afbeelding 1 van 1
Afbeelding 1 van 1
War and the Media By Miles Hudson,John Stanier
AU $23,21
OngeveerEUR 14,30
Objectstaat:
“Slight Creasing To Spine and Wear To Edges Of Pages”
Goed
Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd (er zijn bijvoorbeeld slijtplekken), maar er zijn geen deukjes of scheuren. De harde kaft heeft mogelijk geen stofomslag meer. De boekband vertoont minimale slijtage. De meeste bladzijden zijn onbeschadigd. Er zijn weinig vouwen en scheuren en er is vrijwel geen tekst met potlood onderstreept of met een accentueerstift gemarkeerd. Er is niet in de kantlijn geschreven. Er ontbreken geen bladzijden. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken.
2 beschikbaar
Verzendkosten:
Wordt niet verzonden naar Verenigde Staten.
Bevindt zich in: South East, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:204305569952
Specificaties
- Objectstaat
- Goed
- Opmerkingen van verkoper
- “Slight Creasing To Spine and Wear To Edges Of Pages”
- Book Title
- War and the Media By Miles Hudson,John Stanier
- UPC
- 9780750923286
- ISBN
- 9780750923286
- EAN
- 9780750923286
- Publication Year
- 1999
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- War and the Media
- Item Height
- 234 mm
- Publisher
- The History Press Ltd
- Item Width
- 156 mm
- Subject
- Government, Business
- Item Weight
- 300 g
- Number of Pages
- 349 Pages
Over dit product
Product Information
In this study of the impact of the media on war, all the major wars and many of the minor conflicts fought by Britain - as well as many by the United States - from the Crimea to Bosnia are examined. The authors demonstrate how social and technological revolution have altered the relationships between politicians, the media and civil servants in the shaping of policies which may lead to conflict. The complex subjects of propaganda, censorship and handling of the media by the military and political authorities are examined; journalistic ethics and motives are probed. The effect of the media on the formation of public opinion and the extent to which the latter influences the making of foreign policy come under the spotlight.
Product Identifiers
Publisher
The History Press Ltd
ISBN-13
9780750923286
eBay Product ID (ePID)
95942026
Product Key Features
Publication Name
War and the Media
Format
Paperback
Language
English
Subject
Government, Business
Publication Year
1999
Type
Textbook
Number of Pages
349 Pages
Dimensions
Item Height
234 mm
Item Width
156 mm
Item Weight
300 g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
WRAP Ltd
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Btw-nummer:
- GB 724498118
Handelsregistratienummer:
- 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
KVK-nummer:
- 03800600
Populaire rubrieken in deze winkel
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (226.757)
- 1***e (182)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopGood service and efficient delivery
- 0***. (704)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopFantastic
- h***h (110)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopCondition is not good; yellowed page edges, dustjacket dirty & sticky in places. Corners slightly damaged but this could have happened in transit as there was no protective packaging.