|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Lean Six Sigma Service Excellence: A Guide to Green Belt Certifi.. Sent Tracked

Objectstaat:
Heel goed
This product has passed our meticulous quality checks and is guaranteed to be in great condition
Prijs:
AU $44,00
OngeveerEUR 27,07
Verzendkosten:
AU $33,00 (ongeveer EUR 20,30) International Economy : tracked-no signature (11 to 35 business days). Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: , Australië
Levering:
Geschatte levering tussen di, 25 jun en ma, 8 jul tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
60 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:204270789158
Laatst bijgewerkt op 08 sep 2023 10:17:32 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Heel goed
Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat bevindt. De kaft is niet zichtbaar beschadigd en het eventuele stofomslag zit nog om de harde kaft heen. Er ontbreken geen bladzijden en er zijn geen bladzijden beschadigd. Er is geen tekst onderstreept of gemarkeerd en er is niet in de kantlijn geschreven. Er kunnen zeer minimale identificatiemerken aan de binnenzijde van de kaft zijn aangebracht. De slijtage is zeer minimaal. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“This product has passed our meticulous quality checks and is guaranteed to be in great condition”
MPN
black & white illustrations, black & whi
Brand
J. Ross Publishing
Style
ABIS_BOOK
Color
Green
ISBN
9781604270068
EAN
9781604270068
Publication Year
2008
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Lean Six Sigma Service Excellence: a Guide to Green Belt Certification and Bottom Line Improvement
Item Height
229mm
Author
Gerald Taylor
Publisher
J Ross Publishing
Item Width
152mm
Subject
Management
Number of Pages
312 Pages

Over dit product

Product Information

Over the past couple of decades, growth in the number of new service and not-for-profit organizations has out-paced manufacturing in the global economy. Six Sigma and Lean, two of the most successful initiatives for improving quality and productivity rooted in the manufacturing sector, are now needed by organizations in the non-manufacturing sectors of the economy. With the ever-growing demands of customers, ensuring quality and productivity in service organizations as a distinctive core competence is becoming essential to achieving a competitive advantage and maintaining customer loyalty for long-term survival. Current books on Lean Six Sigma for service or transactional organizations either require a significant technical background, or are rather conceptual in nature and lack the detail of the tools, how to use them, and the practical skill-building exercises needed to give readers the ability to actually implement Lean Six Sigma in their organizations. This book fills the void. Written for the typical business professional, Lean Six Sigma Service Excellence effectively translates the concepts of Lean Six Sigma from a manufacturing environment to a service delivery environment. It is a user friendly guide to successfully implementing Lean Six Sigma practices in non-manufacturing organizations. It is also an inexpensive path to Green Belt certification. Mr. Taylor provides an overview of the Lean Six Sigma concepts and step-by-step examples of how to apply each of the relevant tools in practical situations. Next, readers will work through several problems to exercise their new found understanding. This learning approach of application and exercise should be of particular interest to those interested in, but unable to afford the large expense of most Lean Six Sigma training courses. Dedicated to executives and managers of service and transactional organizations, Lean Six Sigma Service Excellence emphasizes how productivity can be used as a distinctive competence for achieving and maintaining competitive advantage in non-manufacturing environments.

Product Identifiers

Publisher
J Ross Publishing
ISBN-13
9781604270068
eBay Product ID (ePID)
96613688

Product Key Features

Author
Gerald Taylor
Publication Name
Lean Six Sigma Service Excellence: a Guide to Green Belt Certification and Bottom Line Improvement
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Management
Publication Year
2008
Type
Textbook
Number of Pages
312 Pages

Dimensions

Item Height
229mm
Item Width
152mm

Additional Product Features

Title_Author
Gerald Taylor
Country/Region of Manufacture
United States

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Da Hub Pty Ltd
Thomas Gascoigne
46 Union Street / 6199
2580 Goulburn, NSW
Australia
Contactgegevens weergeven
:liam-Eliame.engiocsag@moht
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Da'Hub Australia

Da'Hub Australia

100% positieve feedback
142K objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
5.0
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (64.006)

m***7 (1052)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
😃
m***7 (1052)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
😃
_***3 (219)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
A excellent seller to deal with😃👍