|Aangeboden in rubriek:
Dit object is niet op voorraad.
Hebt u iets om te verkopen?

Media in the Digital Age by Pavlik, John

by Pavlik, John | PB | VeryGood
Objectstaat:
Heel goed
May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ... Meer lezenover objectstaat
Prijs:
US $6,18
OngeveerEUR 5,76
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Aurora, Illinois, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen za, 15 jun en di, 18 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:196066853732
Laatst bijgewerkt op 23 mei 2024 23:23:29 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Heel goed
Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat bevindt. De kaft is niet zichtbaar beschadigd en het eventuele stofomslag zit nog om de harde kaft heen. Er ontbreken geen bladzijden en er zijn geen bladzijden beschadigd. Er is geen tekst onderstreept of gemarkeerd en er is niet in de kantlijn geschreven. Er kunnen zeer minimale identificatiemerken aan de binnenzijde van de kaft zijn aangebracht. De slijtage is zeer minimaal. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ...
Binding
Paperback
Weight
1 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
Yes
ISBN
9780231142090
Subject Area
Computers, Business & Economics, Language Arts & Disciplines, Social Science
Publication Name
Media in the Digital Age
Item Length
8.9 in
Publisher
Columbia University Press
Subject
Media Studies, Social Aspects / General, Journalism, Digital Media / General, Industries / Media & Communications, Information Technology
Publication Year
2008
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.8 in
Author
John Pavlik
Item Width
6.1 in
Item Weight
18.3 Oz
Number of Pages
360 Pages

Over dit product

Product Information

Digital technologies have fundamentally altered the nature and function of media in our society, reinventing age-old practices of public communication and at times circumventing traditional media and challenging its privileged role as gatekeepers of news and entertainment. Some critics believe these technologies keep the public involved in an informed discourse on matters of public importance, but it isn't clear this is happening on a large scale. Propaganda disguised as news is flourishing, and though interaction with the digital domain teaches children valuable skills, it can also expose them to grave risks. John V. Pavlik critically examines our current digital innovations& -blogs, podcasting, peer-to-peer file sharing, on-demand entertainment, and the digitization of television, radio, and satellites& -and their positive and negative implications. He focuses on present developments, but he also peers into the future, foreseeing a media landscape dominated by a highly fragmented, though active audience, intense media competition, and scarce advertising dollars. By embracing new technologies, however, Pavlik shows how professional journalism and media can hold on to their role as a vital information lifeline and continue to operate as the tool of a successful democracy.

Product Identifiers

Publisher
Columbia University Press
ISBN-10
0231142099
ISBN-13
9780231142090
eBay Product ID (ePID)
64147254

Product Key Features

Author
John Pavlik
Publication Name
Media in the Digital Age
Format
Trade Paperback
Language
English
Subject
Media Studies, Social Aspects / General, Journalism, Digital Media / General, Industries / Media & Communications, Information Technology
Publication Year
2008
Type
Textbook
Subject Area
Computers, Business & Economics, Language Arts & Disciplines, Social Science
Number of Pages
360 Pages

Dimensions

Item Length
8.9 in
Item Height
0.8 in
Item Width
6.1 in
Item Weight
18.3 Oz

Additional Product Features

LCCN
2007-041386
Intended Audience
Scholarly & Professional
LeafCats
378
Lc Classification Number
Hm851.P38 2008
Grade from
College Graduate Student
Reviews
"This book will make a fabulous text for college students starting their investigation of digital media... Highly Recommended." -- CHOICE, "This book is probably the closest thing around to a satellite view of that fast-changing landscape." -- Justine Johnstone, Metapsychology
Table of Content
List of Tables and Figures Acknowledgments Foreword Introduction 1. Digital Delivery Media 2. Devices to Access Digital Media 3. Audiences or Users of Digital Media 4. Producers of Digital Media 5. Content in the Digital Age 6. Distributors of Digital Media 7. Financers and Owners of Digital Media 8. Regulation and Law of Digital Media 9. Production and Protection of Digital Media 10. Inventors and Innovators of Digital Media 11. Ethical Considerations in the Digital Age 12. Children and Digital Media Epilogue Notes Bibliography Glossary Index
Copyright Date
2008
Dewey Decimal
302.23/1
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.skoobtfirht@yabe.selas
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
ThriftBooks

ThriftBooks

99% positieve feedback
17,7M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (5.214.625)

t***y (2601)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Excellent seller! Thank you! *******
_***6 (264)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Good
_***6 (264)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Good service.