|Aangeboden in rubriek:
Deze aanbieding is verkocht op ma, 25 sep om 5:14 AM.
Hebt u iets om te verkopen?

TUMI Women's 100% Cashmere Knit Beret Beanie / Hat / Cap Burgundy NWOT

Objectstaat:
Nieuw met labels
Verkocht voor:
US $25,00
OngeveerEUR 23,06
Beste voorstel geaccepteerd
Dit object is aangeboden met de verkoopvorm Vaste prijs en met de optie Beste voorstel. De verkoper heeft een beste voorstel geaccepteerd.
Verzendkosten:
US $7,95 (ongeveer EUR 7,33) Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Mount Sinai, New York, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen ma, 3 jun en wo, 5 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Geregistreerd als particuliere verkoper, dus de consumentenrechten die voortvloeien uit de EU-wetgeving inzake consumentenbescherming zijn niet van toepassing. De geld-terug-garantie van eBay geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:192125234613
Laatst bijgewerkt op 28 apr 2017 16:51:14 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw met labels: Een gloednieuw, ongebruikt, en ongedragen object in de oorspronkelijke verpakking ...
Size
One Size
Brand
UNIQLO
Style
Beanie / Hat
Color
Dark Gray
Material
100% Cashmere
Country/Region of Manufacture
China
Pattern
Solid
Adjustment Type
Stretch Fit
Reageert meestal binnen 24 uur
Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.