Deze aanbieding is door de verkoper beëindigd op zo, 8 sep om 12:43 PM omdat het object niet langer beschikbaar is.
Verzending en leveringKlik op Zie details voor aanvullende informatie over verzending en retourzendingen.
Hebt u iets om te verkopen?

Tidlo Wooden The Paragon Pirate Ship Play Set Accessories

bigjigstoys
  • (21180)
  • Ingeschreven als zakelijke verkoper
AU $207,98
OngeveerEUR 127,75
Objectstaat:
Nieuw
10 beschikbaar
    Verzendkosten:
    Verzendt mogelijk niet naar Verenigde Staten. Lees de objectbeschrijving of neem contact op met de verkoper voor verzendopties.
    Bevindt zich in: Folkestone, UK, Verenigd Koninkrijk
    Levering:
    Varieert
    Retourbeleid:
    30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending.
    Betalingen:
        

    Winkel met vertrouwen

    Geld-terug-garantie van eBay
    Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. Meer informatieGeld-terug-garantie van eBay - nieuw venster of tabblad
    De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
    eBay-objectnummer:186337139508
    Laatst bijgewerkt op 12 aug 2024 10:40:35 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

    Specificaties

    Objectstaat
    Nieuw: Een gloednieuw, ongebruikt, ongeopend, onbeschadigd object. Zie de aanbieding van de verkoper ...
    Brand
    Tidlo
    Colour
    Multicoloured
    MPN
    T0094
    UPC
    Does not apply

    Objectbeschrijving van de verkoper

    Informatie van zakelijke verkoper

    Bigjigs Toys
    Sam Ireland
    Unit B Kingsmead
    West Park Farm Industrial Estate
    Folkestone
    Kent
    CT19 5EU
    United Kingdom
    Contactgegevens weergeven
    :liam-Emoc.syotsgijgib@yabe
    Btw-nummer:
    • GB 813772232
    Handelsregistratienummer:
    • 04710017
    Ik verstrek facturen waarop ik de btw afzonderlijk vermeld.
    Verkoopvoorwaarden
    Bigjigs Toys reserves the right to update and change these Terms and conditions.
     
    Order payment can be processed via PayPal.
     
    Acceptance/completion of your order and the contract will take place on dispatch to you of the products ordered.
     
    Delivery
     
    If you wish to cancel or make any changes to your order prior to dispatch, please notify us as soon as possible.
     
    It is your responsibility to ensure that your delivery address is correct prior to dispatch. Bigjigs Toys will not be liable for lost/delayed parcels if an incorrect/incomplete delivery address has been specified.
     
    Adverse weather conditions, parcels lost/delayed in transit and other unforeseen circumstances may alter the above delivery timeframe estimates. There may also be a delay in delivery to far outreaching areas.
     
    Returns & Cancellation Policy
     
    Changed Your Mind?
     
    Within 14 days*, tell us why you would like to return the product(s). You can notify us by sending us a message (we’ll reply within 24 hours with a Returns Authorisation). Return the product(s) in appropriate packaging, with all original pieces/product packaging and your Returns Form, within 28 days*.
     
    If your order was delivered between 1st November and 24th December, tell us why you would like to return the product(s) by 17th January and return the product(s) by 31st January.
     
    Your refund will be processed (inclusive of the original postage charge if the full order is returned) within 10 working days of us receiving your parcel. We can only refund back to your original chosen payment method. Return postage charges will not be refunded.
     
    Return costs will depend upon the product(s) being returned (large or heavy products will incur delivery fees up to a maximum of £25).
     
    We suggest that you retain proof of postage if you are returning product(s) to us. Bigjigs Toys cannot be held liable for returns lost in transit.
     
    *The 14 and 28 day periods start the day that your parcel is ready for collection at your chosen collection point or delivery is attempted (with the parcel returned to the depot/sorting office awaiting your further instruction) or made to your chosen delivery address.
     
    Defective or Damaged Product?
     
    If a product has been damaged in transit or is defective, please contact us with an explanation and photograph of the damage or defect. We will investigate all damage or defect reports and will provide a refund or a replacement where possible.
    Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
    KVK-nummer:
    • 04710017
    Lid geworden op apr 2013
    Ingeschreven als zakelijke verkoper