Hebt u iets om te verkopen?

Like, Comment, Share, Buy: The Beginner's Guide to Marketing Your Business w...

Objectstaat:
Goed
Prijs:
US $12,23
OngeveerEUR 11,45
Verzendkosten:
Gratis Voordelige verzendservice. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Dayton, Ohio, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen wo, 26 jun en vr, 28 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:185951109151
Laatst bijgewerkt op 21 jun 2024 17:05:36 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Goed: Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd ...
Release Year
2020
ISBN
9780730390015
Book Title
Like, Comment, Share, Buy : the Beginner's Guide to Marketing Your Business with Video Storytelling
Item Length
8.4 in
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
Publication Year
2021
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.7 in
Author
Jonathan Creek
Genre
Business & Economics
Topic
Entrepreneurship, E-Commerce / Internet Marketing, Commerce, Small Business
Item Width
5.5 in
Item Weight
8 Oz
Number of Pages
208 Pages

Over dit product

Product Information

Take your video marketing to the next level with this practical and insightful resource Like, Comment, Share, Buy: The Beginner's Guide to Marketing Your Business With Video Storytelling delivers powerful and actionable strategies to move your company's brand to the forefront of your customers' imaginations. Celebrated author, speaker, journalist, and consultant Jonathan Creek explains why video is the most impactful medium in which to market online and how you can leverage it for maximum benefit. Providing a fully interactive experience for readers through the book's video companion app, Like, Comment, Share, Buy contains an approachable and comprehensive method to unlock the power of online video and discusses topics like: How to make social media videos with just your smartphone The formula to creating contagious, compelling and viral content The scientific research underlying the author's approaches to social media The tools and tips to marketing your small business on social media Perfect for social-media savvy entrepreneurs, small business owners, marketing managers, and advertising agents, Like, Comment, Share, Buy provides a compelling message that deserves to be heard by anyone hoping to increase their online and offline profile.

Product Identifiers

Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
0730390012
ISBN-13
9780730390015
eBay Product ID (ePID)
28050077013

Product Key Features

Book Title
Like, Comment, Share, Buy : the Beginner's Guide to Marketing Your Business with Video Storytelling
Author
Jonathan Creek
Format
Trade Paperback
Language
English
Topic
Entrepreneurship, E-Commerce / Internet Marketing, Commerce, Small Business
Publication Year
2021
Genre
Business & Economics
Number of Pages
208 Pages

Dimensions

Item Length
8.4 in
Item Height
0.7 in
Item Width
5.5 in
Item Weight
8 Oz

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
Lc Classification Number
Hf5415.1265
Table of Content
Foreword ix Author's note xv Part I: Videology: The study of video and human behaviour 1 1 The struggle for attention 5 2 Content is King? 21 3 Sharing: A modern-day mystery 31 4 Context: Pixels with purpose 45 5 Likes, Comments, Action 63 Part II: The Virable formula: Unlocking your Viral DNA 73 6 Stay on target 77 7 Brand story clarity 91 8 Rules of engagement 107 9 The art and science of storytelling 115 10 Emotional buy-in 139 11 Triggered 159 Conclusion 173 The Virable framework 177 About the author 179 Index 181
Copyright Date
2020
Dewey Decimal
658.872
Dewey Edition
23

Objectbeschrijving van de verkoper

Murfbooks

Murfbooks

98% positieve feedback
28K objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (5.987)

a***m (341)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
GOOD!
f***d (342)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
100% satisfied
9***b (1938)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
OUTSTANDING!! THANK YOU!!