Deze aanbieding is verkocht op wo, 5 jun om 8:35 PM.
Hebt u iets om te verkopen?

Services Marketing: Integrating Customer Focus Across Firm; 7th Ed; Spiral Bound

Objectstaat:
Nieuw
Verkocht voor:
US $16,00
OngeveerEUR 14,98
Verzendkosten:
Gratis Standaardverzendservice. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Shafter, California, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen wo, 26 jun en ma, 1 jul tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Geregistreerd als particuliere verkoper, dus de consumentenrechten die voortvloeien uit de EU-wetgeving inzake consumentenbescherming zijn niet van toepassing. De geld-terug-garantie van eBay geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:176362739006

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
Book Title
Services Marketing: Integrating Customer Focus Across the Firm Ha
ISBN
9780078112102
Subject Area
Business & Economics
Publication Name
Services Marketing: Integrating Customer Focus Across the Firm
Publisher
Mcgraw-Hill Education
Item Length
10.3 in
Subject
Marketing / General, Industries / Service, Customer Relations
Publication Year
2017
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
1 in
Author
Mary Jo Bitner, Valarie A. Zeithaml, Dwayne D. Gremler
Item Weight
41.9 Oz
Item Width
8.2 in
Number of Pages
544 Pages

Over dit product

Product Identifiers

Publisher
Mcgraw-Hill Education
ISBN-10
0078112109
ISBN-13
9780078112102
eBay Product ID (ePID)
220479811

Product Key Features

Number of Pages
544 Pages
Language
English
Publication Name
Services Marketing: Integrating Customer Focus Across the Firm
Publication Year
2017
Subject
Marketing / General, Industries / Service, Customer Relations
Type
Textbook
Author
Mary Jo Bitner, Valarie A. Zeithaml, Dwayne D. Gremler
Subject Area
Business & Economics
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
1 in
Item Weight
41.9 Oz
Item Length
10.3 in
Item Width
8.2 in

Additional Product Features

Edition Number
7
Intended Audience
College Audience
LCCN
2016-059704
Dewey Edition
21
Grade From
College Freshman
Illustrated
Yes
Grade To
College Freshman
Dewey Decimal
658.8
Table Of Content
Part 1: Foundations for Services Marketing Chapter 1: Introduction to Services Chapter 2: Conceptual Framework of the Book: The Gaps Model of Service Quality Part 2: Focus on the Customer Chapter 3: Customer Expectations of Service Chapter 4: Customer Perceptions of Service Part 3: Understanding Customer Requirements Chapter 5: Listening to Customers through Research Chapter 6: Building Customer Relationships Chapter 7: Service Recovery Part 4: Aligning Service Design and Standards Chapter 8: Service Innovation and Design Chapter 9: Customer-Defined Service Standards Chapter 10: Physical Evidence and the Servicescape Part 5: Delivering and Performing Service Chapter 11: Employees' Roles in Service Delivery Chapter 12: Customers' Roles in Service Delivery Chapter 13: Managing Demand and Capacity Part 6: Managing Service Promises Chapter 14: Integrated Service Marketing Communications Chapter 15: Pricing of Services Part 7: Service and the Bottom Line Chapter 16: The Financial and Economic Impact of Service
Synopsis
Zeithaml's Services Marketing introduces readers to the vital role that services play in the economy and its future. Services dominate the advanced economies of the world, and virtually all companies view services as critical to retaining their customers. The seventh edition maintains a managerial focus by incorporating company examples and strategies for addressing issues in every chapter, emphasizing the knowledge needed to implement service strategies for competitive advantage across industries. New research references and examples in every chapter include increased coverage of new business model examples such as Airbnb, Uber, OpenTable, Mint/Intuit, and others, alongside greater emphasis on technology, digital and social marketing, Big Data, and data analytics as a service. The longer cases have been removed from the 7e. View Table of Contents and Features below for more information.
LC Classification Number
HD9980.5.Z45 2017
Copyright Date
2018
ebay_catalog_id
4

Objectbeschrijving van de verkoper

rscarpenter-1

rscarpenter-1

100% positieve feedback
129 objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
5.0
Redelijke verzendkosten
4.8
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0
Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.

Feedback verkoper (46)

5***n (5)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
perfect , i was scared that it wasn’t going to work but it’s working pretty well
e***m (648)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Perfect sizing. Received as described. Thanks!
3***2 (16)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
grate