|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Strategic Management: Theory: An Integrated Approach Hill Schilling Jones 12e

Objectstaat:
Heel goed
An excellent copy with minimal wear
Prijs:
US $49,99
OngeveerEUR 46,23
Verzendkosten:
US $4,87 (ongeveer EUR 4,50) Voordelige verzendservice. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Hubbard, Oregon, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen ma, 3 jun en vr, 7 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Geregistreerd als particuliere verkoper, dus de consumentenrechten die voortvloeien uit de EU-wetgeving inzake consumentenbescherming zijn niet van toepassing. De geld-terug-garantie van eBay geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:175795852536
Laatst bijgewerkt op 02 sep 2023 02:39:14 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Heel goed
Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat bevindt. De kaft is niet zichtbaar beschadigd en het eventuele stofomslag zit nog om de harde kaft heen. Er ontbreken geen bladzijden en er zijn geen bladzijden beschadigd. Er is geen tekst onderstreept of gemarkeerd en er is niet in de kantlijn geschreven. Er kunnen zeer minimale identificatiemerken aan de binnenzijde van de kaft zijn aangebracht. De slijtage is zeer minimaal. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“An excellent copy with minimal wear”
ISBN
9781305502338
EAN
9781305502338
Publication Name
Strategic Management: Theory : an Integrated Approach
Item Length
10in
Publisher
Cengage South-Western
Publication Year
2016
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.8in
Author
Charles W. L. Hill, Gareth R. Jones, Melissa A. Schilling
Features
Revised
Item Width
8.1in
Item Weight
30.5 Oz
Number of Pages
528 Pages

Over dit product

Product Information

This comprehensive and engaging text presents the complexities of strategic management through up-to-date scholarship and hands-on applications. Highly respected authors Hill, Schilling, and Jones integrate cutting-edge research on topics including competitive advantage, corporate governance, diversification, strategic leadership, technology and innovation, and corporate social responsibility through both theory and case studies. Based on real-world practices and current thinking in the field, the 12th edition features an increased emphasis on the changing global economy and its role in strategic management. When paired with this student-centric text, the MindTap learning solution will prepare the next generation of strategic leaders.

Product Identifiers

Publisher
Cengage South-Western
ISBN-10
1305502337
ISBN-13
9781305502338
eBay Product ID (ePID)
219270725

Product Key Features

Author
Charles W. L. Hill, Gareth R. Jones, Melissa A. Schilling
Publication Name
Strategic Management: Theory : an Integrated Approach
Format
Trade Paperback
Language
English
Features
Revised
Publication Year
2016
Type
Textbook
Number of Pages
528 Pages

Dimensions

Item Length
10in
Item Height
0.8in
Item Width
8.1in
Item Weight
30.5 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hd30.28
Edition Description
Revised Edition
Edition Number
12
Table of Content
Part I: INTRODUCTION TO STRATEGIC MANAGEMENT. 1. Strategic Leadership: Managing the Strategy-Making Process for Competitive Analysis. 2. External Analysis: The Identification of Opportunities and Threats. Part II: THE NATURE OF COMPETITIVE ADVANTAGE. 3. Internal Analysis: Resources and Competitive Advantage. 4. Building Competitive Advantage Through Functional-Level Strategy. Part III: STRATEGIES. 5. Building Competitive Advantage Through Business-Level Strategy. 6. Business-Level Strategy and the Industry Environment. 7. Strategy and Technology. 8. Strategy in the Global Environment. 9. Corporate-Level Strategy: Horizontal Integration, Vertical Integration, and Strategic Outsourcing. 10. Corporate-Level Strategy: Related and Unrelated Diversification. Part IV: IMPLEMENTING STRATEGY. 11. Corporate, Governance, Social Responsibility and Ethics. 12. Implementing Strategy through Organization.
Copyright Date
2017
Target Audience
College Audience
Topic
Management, Strategic Planning
Lccn
2015-953360
Dewey Decimal
658.4012
Dewey Edition
23
Genre
Business & Economics

Objectbeschrijving van de verkoper

NW Book Rescue

NW Book Rescue

99,9% positieve feedback
15K objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
5.0
Redelijke verzendkosten
4.9
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0
Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.

Feedback verkoper (4.981)

u***e (3136)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Good Seller-Good Item
l***n (537)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Thanks!
n***0 (350)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Good seller