|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Rethinking the Education of Deaf Students: Theory and Practice f

Objectstaat:
Goed
Slight Creasing To Spine and Wear To Edges Of Pages
Verzendkosten:
Wordt niet verzonden naar Verenigde Staten. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: South East, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:175711130204
Laatst bijgewerkt op 01 aug 2023 19:07:04 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Goed
Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd (er zijn bijvoorbeeld slijtplekken), maar er zijn geen deukjes of scheuren. De harde kaft heeft mogelijk geen stofomslag meer. De boekband vertoont minimale slijtage. De meeste bladzijden zijn onbeschadigd. Er zijn weinig vouwen en scheuren en er is vrijwel geen tekst met potlood onderstreept of met een accentueerstift gemarkeerd. Er is niet in de kantlijn geschreven. Er ontbreken geen bladzijden. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“Slight Creasing To Spine and Wear To Edges Of Pages”
Book Title
Rethinking the Education of Deaf Students: Theory and Practice f
UPC
9780435072360
ISBN
9780435072360
EAN
9780435072360
Publication Year
1997
Type
Textbook
Format
Paperback
Subject Area
Experimental Psychology
Language
English
Publication Name
Rethinking the Education of Deaf Students: Theory and Practice from a Teacher's Perspective
Item Height
230mm
Author
Sue Livingston
Publisher
Pearson Education Limited
Subject
Teaching
Item Weight
266g
Number of Pages
208 Pages

Over dit product

Product Information

Here is a compelling and controversial text which asserts that Deaf students should be treated no differently than non Deaf students. The author, a veteran and practicing teacher, rejects the predominant view of Deaf students as special learners in need of language remediation and repair. Instead, she maintains that for Deaf students as well as their hearing counterparts, the primary educational goal is the making and sharing of understandings in various subjects. Furthermore, she views this as a process that occurs naturally, concomitantly, and reciprocally with the acquisition of language--regardless of one's hearing ability. Livingston's assertion clashes with conventional Deaf education, which presumes that the wider learning begins after students master a sign system that codifies and reconstructs English. With a cumbersome, orderly, piecemeal, and unnatural approach, this traditional view frequently forces teachers to water down curriculums in an attempt to make English more readily acquired. As a result, Deaf students are deprived of rich and challenging content. Rethinking the Education of Deaf Students offers an alternative and demonstrates how American Sign Language (ASL) and English can coexist in the same classroom, embedded in the content of what is being taught. Through clear theoretical explanations, field-tested teaching strategies, authentic examples of students' work, lesson plans, and sections on assessment, Livingston suggests ways to help students become educated language users. Her ideas hold enormous implications for those who teach Deaf students, develop school budgets, design programs, and train future teachers. More important, they may hold the key that unlocks the potential of Deaf students of all ages to become voracious readers and accomplished writers.

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education Limited
ISBN-13
9780435072360
eBay Product ID (ePID)
95413414

Product Key Features

Subject Area
Experimental Psychology
Author
Sue Livingston
Publication Name
Rethinking the Education of Deaf Students: Theory and Practice from a Teacher's Perspective
Format
Paperback
Language
English
Subject
Teaching
Publication Year
1997
Type
Textbook
Number of Pages
208 Pages

Dimensions

Item Height
230mm
Item Weight
266g

Additional Product Features

Title_Author
Sue Livingston
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

WRAP Ltd
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Btw-nummer:
  • GB 724498118
Handelsregistratienummer:
  • 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
The_Book_Fountain

The_Book_Fountain

98,8% positieve feedback
553K objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
4.9
Verzendtijd
4.9
Communicatie
5.0
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (224.854)

b***n (389)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great Thank you
n***i (1179)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Excellent 👍
n***i (1179)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great quality 👌