Verzending en leveringKlik op Zie details voor aanvullende informatie over verzending en retourzendingen.
Hebt u iets om te verkopen?

Effective Customer Care by Pat Wellington (Paperback, 2010), NEW, FREE SHIPPING

lilaboti2011
  • (7282)
  • Geregistreerd als particuliere verkoper
    Voorschriften voor consumentenbescherming die voortvloeien uit Europese consumentenwetgeving, zijn derhalve niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
AU $23,25
OngeveerEUR 14,17
Objectstaat:
Nieuw
Verzendkosten:
AU $29,00 (ongeveer EUR 17,68) Australia Post International Standard.
Bevindt zich in: Footscray, VIC, Australië
Levering:
Geschatte levering tussen vr, 27 sep en ma, 7 okt tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending.
Betalingen:
    

Winkel met vertrouwen

Topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. Meer weten?- Topverkoper Plus: nieuw venster of tabblad
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. Meer informatieGeld-terug-garantie van eBay - nieuw venster of tabblad
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:172299617557
Laatst bijgewerkt op 03 jul 2024 13:59:51 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
ISBN
9780749459970
Publication Year
2010
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Effective Customer Care
Item Height
216 mm
Author
Pat Wellington
Publisher
Kogan Page Ltd
Item Width
140 mm
Subject
Marketing
Item Weight
187 g
Number of Pages
144 Pages

Over dit product

Product Information

Effective Customer Care is an essential guide to creating excellent customer service that will not only satisfy your customers and prompt orders, but also cement customer relationships and develop loyalty...and thus increase profits. You will find out what really goes through a customer's mind when they look to purchase a product or service, and what might turn them away without you even realising it. If you have to handle complaints or problem solve you will be shown a robust and systematic approach to reduce these occurrences. In servicing your customer you will often need to get cooperation from others within your organisation, be it members of your team or those in other departments. Effective Customer Care will show you how to do this. And finally, you will learn how to ensure that you keep your customers loyal, and build an ongoing business relationship with them. Pat Wellington includes every aspect of the customer care process including how to: understand what the customer wants, not what you think they want; stop losing business and gain market share; motivate team members to offer a value added service to customers; improve the level of service offered; get a better level of service from internal customers and build long term relationships with customers and suppliers. It is written without jargon and includes international case studies from UK, Scandinavia, USA the Gulf and Singapore.

Product Identifiers

Publisher
Kogan Page Ltd
ISBN-13
9780749459970
eBay Product ID (ePID)
103967690

Product Key Features

Author
Pat Wellington
Publication Name
Effective Customer Care
Format
Paperback
Language
English
Subject
Marketing
Publication Year
2010
Type
Textbook
Number of Pages
144 Pages

Dimensions

Item Height
216 mm
Item Width
140 mm
Item Weight
187 g

Additional Product Features

Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Title_Author
Pat Wellington
LeafCats
2228, 378
Series Title
Creating Success

Objectbeschrijving van de verkoper

lilaboti2011

lilaboti2011

100% positieve feedback
20K objecten verkocht
Lid geworden op sep 2011
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden
Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0
Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.

Feedback verkoper (7.310)