Hebt u iets om te verkopen?

The Lean Product Playbook: How to Innovate with Minimum Viable Products and Rapi

Objectstaat:
Redelijk
Prijs:
US $16,39
OngeveerEUR 15,07
Verzendkosten:
Gratis Voordelige verzendservice. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: San Diego, California, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen za, 25 mei en vr, 31 mei tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:166709253521
Laatst bijgewerkt op 20 mei 2024 23:20:17 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

De netto-opbrengst gaat naar Goodwill Industries of San Diego County

Goodwill Industries of San Diego County mission is to provide employment and training opportunities to people with disabilities and other barriers to employment through the sale of donated goods. We ...
  • Officiële aanbieding van eBay for Charity Meer weten?
  • Deze verkoop is ten voordele van een goedgekeurde non-profitorganisatie.

Specificaties

Objectstaat
Redelijk: Een boek dat slijtage vertoont. De kaft kan enigszins beschadigd zijn, maar is als geheel ...
ISBN
9781118960875
Book Title
Lean Product PlayBook : How to Innovate with Minimum Viable Products and Rapid Customer Feedback
Item Length
9.1in
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
Publication Year
2015
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
1.2in
Author
Dan Olsen
Genre
Business & Economics
Topic
Marketing / General, Entrepreneurship, Research & Development, Industries / Manufacturing
Item Width
6.3in
Item Weight
18.4 Oz
Number of Pages
336 Pages

Over dit product

Product Information

THE HOW-TO GUIDE FOR CREATING PRODUCTS THAT CUSTOMERS LOVE "If you want to create successful, innovative products that customers love, Dan's playbook is a must-read." Hiten Shah, Co-founder of KISSmetrics and Crazy Egg "Dan's product expertise was incredibly helpful in the early days of building and growing Box. I found his advice incredibly valuable and if you want to build a successful product, you will too." Aaron Levie, CEO, Box "A great, detailed guide on how to find product-market fit and make things people will love. This book should be required reading for everybody building products." Laura Klein, Author of UX for Lean Startups "Dan Olsen makes product development simple and logical. If you want to create kick-ass products, you need to read this book." Dave McClure, Founding Partner and Troublemaker, 500 Startups "Dan's playbook is the missing manual on how to apply Lean Startup principles. This comprehensive, straightforward book guides you through everything you need to know to build a winning product." Sean Ellis, CEO of Qualaroo and GrowthHackers.com "Dan takes Lean Startup to a new level with his step-by-step playbook for creating great products! This book truly is for everyone from designers to business people to engineers." Kaaren Hanson, VP Design, Medallia and former VP Design Innovation, Intuit "Dan Olsen is an established Lean product black belt in Silicon Valley. His book gives product teams a simple and straightforward way to identify product-market fit, launch an MVP and then improve it systematically over time." Ken Fine, Chief Customer Officer, Medallia

Product Identifiers

Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
1118960874
ISBN-13
9781118960875
eBay Product ID (ePID)
204189132

Product Key Features

Book Title
Lean Product PlayBook : How to Innovate with Minimum Viable Products and Rapid Customer Feedback
Author
Dan Olsen
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Marketing / General, Entrepreneurship, Research & Development, Industries / Manufacturing
Publication Year
2015
Genre
Business & Economics
Number of Pages
336 Pages

Dimensions

Item Length
9.1in
Item Height
1.2in
Item Width
6.3in
Item Weight
18.4 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hf5415.335.O57 2015
Copyright Date
2015
Lccn
2015-017658
Dewey Decimal
658.4013
Intended Audience
Trade
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Goodwill Industries of San Diego County
Goodwill Industries
3663 Rosecrans St
92110 San Diego, CA
United States
Contactgegevens weergeven
:noofeleT5452722522916
:liam-Egro.lliwdoogds@gnippihse
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Goodwill Industries San Diego Books

Goodwill Industries San Diego Books

99,4% positieve feedback
434K objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0

Populaire rubrieken in deze winkel

Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (159.501)

l***s (79)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Beautifully packed and expedited. Thank you!
i***- (53)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Fast shipping. As described. Thank you!!
a***s (13930)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great!!!!!!!