|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

For DJI Mavic 2 Zoom Gimbal Camera 4K HD Video Sensor Replacement Repair Part

Objectstaat:
Nieuw
Meer dan 10 beschikbaar / 2 verkocht
Prijs:
US $230,69
OngeveerEUR 212,06
Verzendkosten:
Gratis SpeedPAK Standard. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Shenzhen, China
Levering:
Geschatte levering tussen ma, 17 jun en ma, 1 jul tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:166547397835
Laatst bijgewerkt op 11 apr 2024 04:46:53 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een gloednieuw, ongebruikt, ongeopend, onbeschadigd object. Zie de aanbieding van de verkoper ...
Age Level
12-16 Years, 17 Years & Up, 3-4 Years, 5-7 Years, 8-11 Years
Brand
Unbranded
Country/Region of Manufacture
China
Model
for DJI Mavic 2 Zoom
MPN
Does Not Apply
Type
Repair Parts Replacement Camera Assembly

Objectbeschrijving van de verkoper

ktuwow

ktuwow

97,8% positieve feedback
518 objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.8
Communicatie
5.0
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (96)

g***o (1672)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
At first we were not sure about the Gimbal's operation and the seller was very accommodating to the possibility of a return. But then in testing we managed to damage it rendering it non-functional. Even though it was completely our fault the seller helped us out greatly. I will not say how as it would be unfair to the seller for everyone to expect the same. Simply put, they displayed very good will that was completely unexpected. For such it is difficult to adequately thank. God Bless you. B.R.
Alle feedback weergeven