|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Quick Service Restaurants, Franchising, and Multi-Unit Chain Management

Objectstaat:
Heel goed
Haworth Hospitality Press, 2001. Hard cover, first edition. VG condition with no dust jacket, as ... Meer lezenover objectstaat
Prijs:
US $58,00
OngeveerEUR 53,64
Verzendkosten:
US $4,75 (ongeveer EUR 4,39) Voordelige verzendservice. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Nashville, Tennessee, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen wo, 12 jun en do, 13 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
14 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Geregistreerd als particuliere verkoper, dus de consumentenrechten die voortvloeien uit de EU-wetgeving inzake consumentenbescherming zijn niet van toepassing. De geld-terug-garantie van eBay geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:164827472235
Laatst bijgewerkt op 02 apr 2024 16:18:30 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Heel goed
Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat bevindt. De kaft is niet zichtbaar beschadigd en het eventuele stofomslag zit nog om de harde kaft heen. Er ontbreken geen bladzijden en er zijn geen bladzijden beschadigd. Er is geen tekst onderstreept of gemarkeerd en er is niet in de kantlijn geschreven. Er kunnen zeer minimale identificatiemerken aan de binnenzijde van de kaft zijn aangebracht. De slijtage is zeer minimaal. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“Haworth Hospitality Press, 2001. Hard cover, first edition. VG condition with no dust jacket, as ...
ISBN
9780789017048
Subject Area
Business & Economics, Science
Publication Name
Quick Service Restaurants, Franchising, and Multi-Unit Chain Management
Item Length
8.8 in
Publisher
Routledge
Subject
Industries / Hospitality, Travel & Tourism, General, Life Sciences / Horticulture
Publication Year
2002
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
1.2 in
Author
Francis A. Kwansa, H. G. Parsa
Item Width
6.2 in
Item Weight
27.3 Oz
Number of Pages
370 Pages

Over dit product

Product Information

Learn about new strategies to improve service, quality, and profitability for quick service restaurants Quick Service Restaurants, Franchising, and Multi-Unit Chain Management examines a variety of issues pertaining to quick service restaurants. Quick-service restaurants (QSR) are the dominant sector of the foodservice industry and a one-hundred-billion-dollar industry. Since their inception in the 1920s, quick-service restaurants have become one of the cultural icons of America. This informative book contains vital information on: growth, change and strategy in the international foodservice industry food safety as an international problem and the formation of outreach committees to combat the challenges faced globally food consumption patterns and the driving forces that influence consumer food preferences the differences between mature and younger customers' expectations and experiences in QSRs, casual, and fine dining restaurants consumer attitudes toward airline food adding quick-service meals to airplane menus factors influencing parental patronage of QSRs a case study on how Billy Ingram, founder of White Castle restaurants, made the hamburger a staple on American menus

Product Identifiers

Publisher
Routledge
ISBN-10
0789017040
ISBN-13
9780789017048
eBay Product ID (ePID)
102796184

Product Key Features

Author
Francis A. Kwansa, H. G. Parsa
Publication Name
Quick Service Restaurants, Franchising, and Multi-Unit Chain Management
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Industries / Hospitality, Travel & Tourism, General, Life Sciences / Horticulture
Publication Year
2002
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics, Science
Number of Pages
370 Pages

Dimensions

Item Length
8.8 in
Item Height
1.2 in
Item Width
6.2 in
Item Weight
27.3 Oz

Additional Product Features

LCCN
2002-003158
Lc Classification Number
Tx945.3.Q53 2002
Table of Content
Foreword The Restaurant Revolution--Growth, Change and Strategy in the International Foodservice Industry Food Safety: A Public Crime Changing Food Consumption Patterns and Their Impact on the Quick Service Restaurant Industry Understanding Mature Customers in the Restaurant Business: Inferences from a Nationwide Survey Consumer Attitude Toward Adding Quick-Service Foods to In-Flight Meals A Study of Factors Influencing Parental Patronage of Quick Service Restaurants A Review Article White Castle: How Billy Ingram Made Hamburger "The America's Choice" Creating Consumer-Driven Demand Chains in Food Service The Restaurant Industry in China: Assessment of the Current Status and Future Opportunities Impact of Mentoring and Empowerment on Employee Performance and Customer Satisfaction in Chain Restaurants Strategic Information Systems: In the Quick Service Restaurant Industry: A Case Study Approach A Conceptual Model for Quantifying the Effects of a New Entrant in a Competitive Restaurant Market Study of the Changing Role of Multi-Unit Managers in Quick Service Restaurant Segment An Exploratory Study of Determinant Factors for the Success of Chinese Quick Service Restaurant Chains Integrating "My Fair Lady" with Foodservice Management: A Theoretical Framework and Research Agenda Research Notes Quick Service Chain Restaurant Managers: Temperament and Profitability Strategic Alliances: The Economics of Dual Branding in Restaurant Franchising Index Reference Notes Included
Copyright Date
2002
Target Audience
College Audience
Dewey Decimal
647.95
Dewey Edition
21
Illustrated
Yes

Objectbeschrijving van de verkoper

Turgid Tomes

Turgid Tomes

99,2% positieve feedback
20K objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
5.0
Redelijke verzendkosten
4.9
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0

Populaire rubrieken in deze winkel

Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.

Feedback verkoper (10.660)

i***i (2284)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Very nice book. Thank you.
j***l (75)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
👍
o***c (982)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
A very pleasant experience