Afbeelding 1 van 4
Afbeelding 1 van 4
Skil-Care Heel Float, 4” wide - Heel Protector Pressure Relieving Pillow Boot 4"
US $30,00
OngeveerEUR 26,96
(US $30,00 / Unit)
of Beste voorstel
Objectstaat:
Nieuw
Een gloednieuw, ongebruikt, ongeopend, onbeschadigd object. Zie de aanbieding van de verkoper voor volledige details.
Verzendkosten:
US $6,14 (ongeveer EUR 5,52) USPS Ground Advantage®.
Bevindt zich in: Chicago, Illinois, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen di, 24 sep en do, 26 sep tot 43230
Retourbeleid:
Geen retourzendingen geaccepteerd.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:156183097452
Specificaties
- Objectstaat
- Main Purpose
- Heel Float Protector
- Size
- M
- Color
- Blue
- Material
- Cotton
- Item Length
- 10 in
- Brand
- Skil-Care
- Department
- Adult
- Type
- Boot
- Item Height
- 13 in
- Body Area
- Heel
- Country/Region of Manufacture
- China
- Item Width
- 7 in
- UPC
- 671509206707
Objectbeschrijving van de verkoper
Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
Feedback verkoper (74)
- 9***r (1080)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoop+++store, good prices and communications, fast delivery.
- h***y (1888)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopthe items is very filmsy very cheap material will NOT hold my iPad . I'm still trying to get a pre paid shipping label from the buyer so I can't take it back. I'm still waiting is been almost two weeks.Antwoord van: josant9756- Feedback beantwoord door verkoper josant9756.- Feedback beantwoord door verkoper josant9756.I couldn’t generate a return label because it needed a custom form. I contacted eBay on several occasions and they told me that the buyer would get the label. I stayed in contact with buyer to make sure she knew I was trying to fix this. After 2 weeks, eBay suggested to try USPS, UPS and FedEx but they couldn’t do it. I then decided to give a full refund & let the buyer keep the item. I apologize for this negative experience but was out my hands. My intention always is to have satisfied buyers.
- i***k (1522)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopArrived early.