Deze aanbieding is verkocht op do, 20 jun om 2:59 PM.
Hebt u iets om te verkopen?

Marketing Research Kit For Dummies

Objectstaat:
Goed
A tan to the pages
Verkocht voor:
GBP 10,90
OngeveerEUR 12,89
Verzendkosten:
GBP 12,00 (ongeveer EUR 14,19) Standaardverzendservice. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Rossendale, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Geschatte levering tussen do, 27 jun en di, 16 jul tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
De verkoper verzendt binnen 1 dagen na ontvangst van de betaling.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:156149380929
Laatst bijgewerkt op 10 jun 2024 21:06:51 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Goed
Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd (er zijn bijvoorbeeld slijtplekken), maar er zijn geen deukjes of scheuren. De harde kaft heeft mogelijk geen stofomslag meer. De boekband vertoont minimale slijtage. De meeste bladzijden zijn onbeschadigd. Er zijn weinig vouwen en scheuren en er is vrijwel geen tekst met potlood onderstreept of met een accentueerstift gemarkeerd. Er is niet in de kantlijn geschreven. Er ontbreken geen bladzijden. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“A tan to the pages”
Book Title
Marketing Research Kit For Dummies
Genre
BUSINESS & ECONOMICS
ISBN
9780470520680
Publication Year
2010
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Marketing Research Kit for Dummies
Item Height
231mm
Author
Michael Hyman, Jeremy Sierra
Publisher
John Wiley & Sons INC International Concepts
Item Width
189mm
Subject
Marketing
Item Weight
746g
Number of Pages
416 Pages

Over dit product

Product Information

The tools you need to identify, obtain, record, and analyze data Sure, access to data is faster and easier to obtain than ever before, but how do you cut through the clutter of information to find what's most useful and organize it to suit your purposes? Marketing Research Kit For Dummies supplies a brimming box of tools that help you mine mountains of data, find the sources you need, and focus your marketing plan. Whether you're an entrepreneur, a small business owner, or a marketer in a large organization, this powerful resource and companion CD provide you with hands-on tools you need to identify, obtain, record, and analyze secondary, data-electronic and print-for developing or revising a marketing plan, launching a new product or service, or implementing long-term strategic planning. It also offers clear, in-depth instructions and customizable forms for conducting your own primary research. Includes complete instructions for writing a research plan, conducting depth interviews, and focus groups Fully explains the process of sampling, analyzing data, and reporting results Features tips on developing questionnaires for face-to-face, Internet, and postal surveys Helps you keep an eye on your competition and analyze their results When money is tight and everything is on the line, you need to make sure you've done your homework. You need Marketing Research Kit For Dummies. Note: CD-ROM/DVD and other supplementary materials are not included as part of eBook file.

Product Identifiers

Publisher
John Wiley & Sons INC International Concepts
ISBN-13
9780470520680
eBay Product ID (ePID)
92487466

Product Key Features

Author
Michael Hyman, Jeremy Sierra
Publication Name
Marketing Research Kit for Dummies
Format
Paperback
Language
English
Subject
Marketing
Publication Year
2010
Type
Textbook
Number of Pages
416 Pages

Dimensions

Item Height
231mm
Item Width
189mm
Item Weight
746g

Additional Product Features

Title_Author
Michael Hyman, Jeremy Sierra
Country/Region of Manufacture
United States

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Revival Books Ltd
Revival Books
Hall Carr Mill
Fallbarn Road
Rawtenstall
Lancashire
BB4 7NX
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:noofeleT70272260710
:liam-Eku.oc.skooblaviver@skoob
Btw-nummer:
  • GB 901578627
Handelsregistratienummer:
  • 07693718
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
KVK-nummer:
  • 07693718
WeBuyBooks

WeBuyBooks

99,2% positieve feedback
6,4M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
5.0
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (2.428.797)

b***l (971)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Item as described, thank you.
-***u (778)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Smother Transaction, Good Buying Experience A+5*
b***l (971)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Item as described, thank you.