Afbeelding 1 van 1
Afbeelding 1 van 1
Graphic Design for Television
GBP 5,00
OngeveerEUR 6,00
Objectstaat:
Goed
Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd (er zijn bijvoorbeeld slijtplekken), maar er zijn geen deukjes of scheuren. De harde kaft heeft mogelijk geen stofomslag meer. De boekband vertoont minimale slijtage. De meeste bladzijden zijn onbeschadigd. Er zijn weinig vouwen en scheuren en er is vrijwel geen tekst met potlood onderstreept of met een accentueerstift gemarkeerd. Er is niet in de kantlijn geschreven. Er ontbreken geen bladzijden. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken.
Verzendkosten:
GBP 8,80 (ongeveer EUR 10,55) Standard Int'l Postage.
Bevindt zich in: Rossendale, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Geschatte levering tussen ma, 30 sep en do, 10 okt tot 43230
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:156141718500
Specificaties
- Objectstaat
- Genre
- Graphic design
- ISBN
- 9780240513263
- Publication Year
- 1993
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Book Title
- Graphic Design for Television
- Item Height
- 246mm
- Publisher
- Taylor & Francis LTD
- Item Width
- 189mm
- Number of Pages
- 160 Pages
Over dit product
Product Information
This book explains the role of the graphic designer in making broadcast programmes and on-screen publicity, together with their contribution to art direction and graphic design in TV commercials, supported by case studies of student and professional work. There is a maze of technical production methods available, both old and new, but there is very little literature to describe them or to explain how TV designers organise, understand and employ them. This book offers a sound introduction to the subject with a 32 page colour plate section including many examples of contemporary designers' work.
Product Identifiers
Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9780240513263
eBay Product ID (ePID)
91943817
Product Key Features
Book Title
Graphic Design for Television
Format
Paperback
Language
English
Publication Year
1993
Number of Pages
160 Pages
Dimensions
Item Height
246mm
Item Width
189mm
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
Revival Books Ltd
Revival Books
Hall Carr Mill
Fallbarn Road
Rawtenstall
Lancashire
BB4 7NX
United Kingdom
Btw-nummer:
- GB 901578627
Handelsregistratienummer:
- 07693718
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
KVK-nummer:
- 07693718
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (2.518.541)
- e***a (896)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopGreat thanks
- n***s (326)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopgood ebayer
- _***4 (54)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopA fantastic read! The item was nicely wrapped, in near mint condition and arrived promptly. Couldn't ask for a better transaction. Many thanks.