Hebt u iets om te verkopen?

Global Marketing 10e by Warren J. Keegan Global Edition

Objectstaat:
Nieuw
2 beschikbaar
Prijs:
US $70,00
OngeveerEUR 65,50
Verzendkosten:
Gratis Standaardverzendservice. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Malaysia, Maleisië
Levering:
Geschatte levering tussen di, 2 jul en ma, 22 jul tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Geregistreerd als particuliere verkoper, dus de consumentenrechten die voortvloeien uit de EU-wetgeving inzake consumentenbescherming zijn niet van toepassing. De geld-terug-garantie van eBay geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:156118701738

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
Narrative Type
Nonfiction
ISBN
9780134899756
Book Title
Global Marketing
Item Length
10.9 in
Publisher
Pearson Education
Edition
10
Publication Year
2018
Format
Trade Paperback
Language
English
Illustrator
Yes
Author
Warren Keegan, Mark Green
Genre
Business & Economics
Topic
Exports & Imports
Item Width
8.5 in
Number of Pages
640 Pages

Over dit product

Product Information

For courses in global marketing. This ISBN is for the bound textbook, which students can rent through their bookstore. Familiarizes students with global marketing and the global business environment Global Marketing's environmental and strategic approach outlines the major dimensions of the global business environment for students. The 10th Edition brings global marketing out of the classroom and into the real world with up-to-date examples of questions, concerns, and crises facing global markets. New cases have been added while others have been revised as the text considers recent geopolitical developments and technological changes affecting global marketing. Global Marketing offers authoritative content as well as conceptual and analytical tools that will prepare students to successfully pursue careers in global marketing or related areas. This title is also available digitally as a standalone Pearson eText, or via MyLab Marketing, which includes the Pearson eText. These options give students affordable access to learning materials, so they come to class ready to succeed.

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education
ISBN-10
013489975x
ISBN-13
9780134899756
eBay Product ID (ePID)
28038257057

Product Key Features

Book Title
Global Marketing
Edition
10
Author
Warren Keegan, Mark Green
Format
Trade Paperback
Language
English
Topic
Exports & Imports
Publication Year
2018
Illustrator
Yes
Genre
Business & Economics
Number of Pages
640 Pages

Dimensions

Item Length
10.9 in
Item Width
8.5 in

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hf1416.K443 2020
Table of Content
PART 1: INTRODUCTION 1. Introduction to Global Marketing PART 2: THE GLOBAL MARKETING ENVIRONMENT 2. The Global Economic Environment 3. The Global Trade Environment 4. Social and Cultural Environments 5. The Political, Legal, and Regulatory Environments PART 3: APPROACHING GLOBAL MARKETS 6. Global Information Systems and Market Research 7. Segmentation, Targeting, and Positioning 8. Importing, Exporting, and Sourcing 9. Global Market-Entry Strategies: Licensing, Investment, and Strategic Alliances PART 4: THE GLOBAL MARKETING MIX 10. Brand and Product Decisions in Global Marketing 11. Pricing Decisions 12. Global Marketing Channels and Physical Distribution 13. Global Marketing Communications Decisions I: Advertising and Public Relations 14. Global Marketing Communications Decisions II: Sales Promotion, Personal Selling, and Special Forms of Marketing Communication 15. Global Marketing and the Digital Revolution PART 5: STRATEGY AND LEADERSHIP IN THE TWENTY-FIRST CENTURY 16. Strategic Elements of Competitive Advantage 17. Leadership, Organization, and Corporate Social Responsibility
Copyright Date
2020
Lccn
2018-045759
Dewey Decimal
658.84
Dewey Edition
22

Objectbeschrijving van de verkoper

textbookforyou

textbookforyou

100% positieve feedback
1,2K objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur
Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.

Feedback verkoper (91)

_***t (0)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
This is being sold out there at 2x the price.EBay had the best deal and it is new
v***i (246)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen 6 maanden
Geverifieerde aankoop
Responsive to comms. Item arrived as described.
8***e (23)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen 6 maanden
Geverifieerde aankoop
Item delivered very promptly to wrong address (my fault not seller's). Received it last week - in perfect condition, as described. Very happy with the item and the seller response times.
Dit is een privé-aanbieding en uw identiteit wordt alleen bekendgemaakt aan de verkoper.