|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Advertising and Public Memory: Social, Cultural and Historical Perspectives on G

Objectstaat:
Nieuw
3 beschikbaar
Prijs:
AU $260,35
OngeveerEUR 159,67
Verzendkosten:
AU $18,87 (ongeveer EUR 11,57) International Standard : tracked-no signature (7 to 15 business days). Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Melbourne, Australië
Levering:
Geschatte levering tussen wo, 5 jun en ma, 17 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:156099581000
Laatst bijgewerkt op 23 apr 2024 22:37:42 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
ISBN-13
9781138934689
Book Title
Advertising and Public Memory
ISBN
9781138934689
Publication Year
2016
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Advertising and Public Memory: Social, Cultural and Historical Perspectives on Ghost Signs
Item Height
229mm
Author
Leanne White, Stefan Schutt, Sam Roberts
Publisher
Taylor & Francis Ltd
Item Width
152mm
Subject
History, Advertising
Item Weight
590g
Number of Pages
324 Pages

Over dit product

Product Information

This is the first scholarly collection to examine the social and cultural aspects on the worldwide interest in the faded remains of advertising signage (popularly known as `ghost signs'). Contributors to this volume examine the complex relationships between the signs and those who commissioned them, painted them, viewed them and view them today. Topics covered include cultural memory, urban change, modernity and belonging, local history and place-making, the crowd-sourced use of online mobile and social media to document and share digital artefacts, `retro' design and the resurgence in interest in the handmade. The book is international and interdisciplinary, combining academic analysis and critical input from practitioners and researchers in areas such as cultural studies, destination marketing, heritage advertising, design, social history and commercial archaeology.

Product Identifiers

Publisher
Taylor & Francis Ltd
ISBN-13
9781138934689
eBay Product ID (ePID)
223527104

Product Key Features

Author
Leanne White, Stefan Schutt, Sam Roberts
Publication Name
Advertising and Public Memory: Social, Cultural and Historical Perspectives on Ghost Signs
Format
Hardcover
Language
English
Subject
History, Advertising
Publication Year
2016
Type
Textbook
Number of Pages
324 Pages

Dimensions

Item Height
229mm
Item Width
152mm
Item Weight
590g

Additional Product Features

Series Title
Routledge Research in Cultural and Media Studies
Editor
Stefan Schutt, Leanne White, Sam Roberts
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

The Nile Group Pty Ltd
The Nile
42 Apex Dr
3029 Truganina, VIC
Australia
Contactgegevens weergeven
:liam-Eua.moc.elineht@yabe
Btw-nummer:
  • AU 82107909133
  • GB 293967539
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
thenilestore

thenilestore

98,2% positieve feedback
3,2M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
5.0
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (1.427.997)

a***n (277)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Very good service
u***h (2)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
n/a
n***m (325)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
As described, quick postage A++