Afbeelding 1 van 9
Afbeelding 1 van 9
Channels & Confluences: A History of Singapore Art, Kwok Kian Chow
GBP 150,00
OngeveerEUR 178,77
Objectstaat:
Vrijwel nieuw
Een boek dat er als nieuw uitziet, maar al wel is gelezen. De kaft is niet zichtbaar beschadigd en het eventuele stofomslag zit nog om de harde kaft heen. Er ontbreken geen bladzijden en er zijn geen bladzijden beschadigd. Er is geen tekst onderstreept of gemarkeerd en er is niet in de kantlijn geschreven. Er kunnen zeer minimale identificatiemerken aan de binnenzijde van de kaft zijn aangebracht. De slijtage is zeer minimaal. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken.
Verzendkosten:
GBP 44,43 (ongeveer EUR 52,95) International Priority Shipping naar Verenigde Staten via eBay's Internationale verzending.
Bevindt zich in: Tottenham, London, Verenigd Koninkrijk
Invoerkosten:
Gratis (bedrag wordt bevestigd bij Betalen)
Levering:
Geschatte levering tussen di, 1 okt en wo, 9 okt tot 43230
Inclusief internationale tracking
Retourbeleid:
Geen retourzendingen geaccepteerd.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:156092037254
Specificaties
- Objectstaat
- Binding
- Hardback
- Place of Publication
- Singapore
- Non-Fiction Subject
- The Arts
- Book Title
- Channels & Confluences
- Narrative Type
- Non-Fiction
- Original Language
- English
- Publisher
- Select Books Pte LTD
- Intended Audience
- Young Adults, Adults
- Year Printed
- 1996
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Special Attributes
- 1st Edition, Dust Jacket, Illustrated, Limited Edition
- Original/Reproduction
- Original
- Genre
- History
- Country/Region of Manufacture
- Singapore
- Topic
- Art History, Art
- ISBN
- 9789810074883
Objectbeschrijving van de verkoper
Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.