|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Woodhead Publishing Series in Food Science, Technology and Nutrition: Open...

Objectstaat:
Nieuw
5 beschikbaar
Prijs:
US $101,70
OngeveerEUR 94,06
Verzendkosten:
Gratis Expedited Shipping from outside US. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Bangkok, Thailand
Levering:
Geschatte levering tussen di, 18 jun en wo, 26 jun tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:153620408129
Laatst bijgewerkt op 10 nov 2022 07:41:04 CETAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
ISBN
9780857095954
EAN
9780857095954
Subject Area
Technology & Engineering, Business & Economics
Publication Name
Open Innovation in the Food and Beverage Industry
Item Length
9.2 in
Publisher
Elsevier Science & Technology
Subject
Food Science, Industries / Food Industry
Publication Year
2013
Series
Woodhead Publishing Series in Food Science, Technology and Nutrition Ser.
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
1 in
Author
Marian Garcia Martinez
Item Width
6.1 in
Number of Pages
448 Pages

Over dit product

Product Information

Food and beverage companies are increasingly choosing to enhance internal idea development by pursuing an 'open innovation' approach, allowing the additional exploitation of external ideas and paths to market. Drawing on a range of important case studies, Open innovation in the food and beverage industry investigates the challenges and opportunities afforded by the incorporation of open innovation into the food industry. Part one provides a comprehensive overview of the changing nature of innovation in the food and drink industry, acknowledging trends and considering the implications and impact of open innovation. Part two then reviews the role of partners and networks in open innovation, with collaboration, co-creation of value with consumers, the effectiveness of cluster organizations and the importance of network knowledge all discussed, before part three goes on to explore the establishment and varied management aspects of open innovation partnerships and networks. Finally, open-innovation tools, processes and managerial frameworks are the focus of part four, with discussion of the development, application and psychology of a range of initiatives. With its distinguished editor and international team of expert contributors, Open innovation in the food and beverage industry is a unique guide to the implementation and management of open innovation for all food industry professionals involved in management, research and product development, as well as academics with an interest in open innovation across all industries.

Product Identifiers

Publisher
Elsevier Science & Technology
ISBN-10
0857095951
ISBN-13
9780857095954
eBay Product ID (ePID)
128669974

Product Key Features

Author
Marian Garcia Martinez
Publication Name
Open Innovation in the Food and Beverage Industry
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Food Science, Industries / Food Industry
Publication Year
2013
Series
Woodhead Publishing Series in Food Science, Technology and Nutrition Ser.
Type
Textbook
Subject Area
Technology & Engineering, Business & Economics
Number of Pages
448 Pages

Dimensions

Item Length
9.2 in
Item Height
1 in
Item Width
6.1 in

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hd9000.5.O64 2013
Reviews
"...many agricultural and applied economics practitioners will find this book's subject matter both interesting and timely...provides excellent insight into a body of literature about innovation and technology management."-- American Journal of Agricultural Economics , January 27, 2015
Copyright Date
2013
Target Audience
Scholarly & Professional

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

THAI BOOK WORLD
Thailand
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
MuayThai-Fighting

MuayThai-Fighting

98,6% positieve feedback
31K objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (11.973)

c***c (410)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Quick delivery to uk
e***e (159)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Good prices
h***a (211)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Amazing seller, really good communication throughout, would definitely recommend to anyone how good the service was👍🏼