Hebt u iets om te verkopen?

The Oxford Handbook of Music and Advertising by James Deaville (English) Hardcov

Objectstaat:
Nieuw
2 beschikbaar
Prijs:
AU $493,25
OngeveerEUR 301,98
Verzendkosten:
Gratis International Standard : tracked-no signature (7 to 15 business days). Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Melbourne, Australië
Levering:
Geschatte levering tussen do, 6 jun en di, 18 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:145694798164
Laatst bijgewerkt op 02 mei 2024 22:24:59 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
ISBN-13
9780190691240
Type
Does not apply
UPC
Does not apply
Publication Year
2021
Format
Hardcover
Language
English
Book Title
The Oxford Handbook of Music and Advertising
Item Height
256mm
Author
Ron Rodman, Siu-Lan Tan, James Deaville
Publisher
Oxford University Press Inc
Topic
Music
Item Width
185mm
Item Weight
1718g
Number of Pages
864 Pages

Over dit product

Product Information

The Oxford Handbook of Music and Advertising is an essential guide to the crucial role that music plays in relation to the audio or audiovisual advertising message, from the perspectives of its creation, interpretation, and reception. The book's unique three-part organization reflects this life cycle of an advertisement, from industry inception to mass-mediated text to consumer behaviour. Experts well versed in the practice, analysis, and empirical studies of the commercial message have contributed to the collection's forty-two chapters, which collectively represent the most ambitious and comprehensive attempt to date to address the important intersections of music and advertising.Handbook chapters are self-contained yet share borders with other contributions within a given section and across the major sections of the book, so readers can either study one topic of particular interest or read through to gain an understanding of the broader issues at stake. Within the book's Introduction, each editor has provided an overview of the unifying themes for the section for which they were responsible, with brief summaries of individual contributions at the beginnings of the sections. The lists of recommended readings at the end of chapters are intended to assist readers in finding further literature about the topic. An overview of industry practices by a music insider is provided in the Appendix, giving context for the three parts of the book.

Product Identifiers

Publisher
Oxford University Press Inc
ISBN-13
9780190691240
eBay Product ID (ePID)
16046376430

Product Key Features

Book Title
The Oxford Handbook of Music and Advertising
Author
Ron Rodman, Siu-Lan Tan, James Deaville
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Music
Publication Year
2021
Number of Pages
864 Pages

Dimensions

Item Height
256mm
Item Width
185mm
Item Weight
1718g

Additional Product Features

Series Title
Oxford Handbooks Series
Country/Region of Manufacture
United States
Editor
Ron Rodman, Siu-Lan Tan, James Deaville

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

The Nile Group Pty Ltd
The Nile
42 Apex Dr
3029 Truganina, VIC
Australia
Contactgegevens weergeven
:liam-Eua.moc.elineht@yabe
Btw-nummer:
  • AU 82107909133
  • GB 293967539
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
thenilestore

thenilestore

98,2% positieve feedback
3,2M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
5.0
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (1.428.097)

h***x (1659)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Very helpful seller when parcel was delivered to wrong address. Product and packaging excellent 👌
k***k (1113)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Fast delivery. In good condition.
i***e (62)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Thanks received all good