|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Marketing Madness: A Survival Guide for a Consumer Society

by Jacobson, Michael; Mazur, Laurie | PB | Good
Objectstaat:
Goed
Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ... Meer lezenover objectstaat
Prijs:
US $6,10
OngeveerEUR 5,64
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Aurora, Illinois, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen do, 13 jun en za, 15 jun tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:145680665425
Laatst bijgewerkt op 06 jun 2024 14:11:03 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Goed
Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd (er zijn bijvoorbeeld slijtplekken), maar er zijn geen deukjes of scheuren. De harde kaft heeft mogelijk geen stofomslag meer. De boekband vertoont minimale slijtage. De meeste bladzijden zijn onbeschadigd. Er zijn weinig vouwen en scheuren en er is vrijwel geen tekst met potlood onderstreept of met een accentueerstift gemarkeerd. Er is niet in de kantlijn geschreven. Er ontbreken geen bladzijden. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ...
Binding
Paperback
Weight
1 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
Yes
ISBN
9780813319810
Subject Area
Business & Economics, Social Science
Publication Name
Marketing Madness : a Survival Guide for a Consumer Society
Item Length
10 in
Publisher
Routledge
Subject
Marketing / General, General, Advertising & Promotion
Publication Year
1995
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.6 in
Author
Laurie Ann Mazur, Ron Collins, Michael F. Jacobson
Features
Revised
Item Width
7 in
Item Weight
16.4 Oz
Number of Pages
264 Pages

Over dit product

Product Information

In 1983, Reese's Pieces made their debut on the silver screen, gobbled up by that lovable alien ET, and sales of the candy shot up instantly by 66 percent. Reebok has sponsored the U.S. Olympic team--and the Russian team, as well The British Boy Scouts sell space on their merit badges to advertisers.Michael Jacobson, founder of the Washington, D.C.-based watchdog group, Center for the Study of Commercialism (CSC), and Laurie Ann Mazur have produced the book on marketing mania in the United States and the deleterious effects it is having on our ailing culture. Beyond documenting the "unholy alliance" between corporations and Hollywood, the authors take up such disquieting issues as how marketers turn citizens into consumers, the quiet battle between private consumption and social welfare, ads that kill (alcohol and tobacco), the litter of billboards, stealth advertising, corporate interference with public television, the commercialization of Christmas, sex in advertising, marketing in our public schools, and the selling of social issues.This highly readable book interlocks fascinating illustrations with hard statistics and analysis drawn from years of research conducted under the aegis of the CSC. The result is a powerfully revealing book that informs, astounds, enrages, and instructs. It is a primer on the social ills of commercialism gone rampant, a call to action for all concerned citizens. As the authors contend, this book "documents the problem, analyzes its effects, and empowers the reader by offering 'what you can do' suggestions for personal action."

Product Identifiers

Publisher
Routledge
ISBN-10
0813319811
ISBN-13
9780813319810
eBay Product ID (ePID)
396201

Product Key Features

Author
Laurie Ann Mazur, Ron Collins, Michael F. Jacobson
Publication Name
Marketing Madness : a Survival Guide for a Consumer Society
Format
Trade Paperback
Language
English
Features
Revised
Subject
Marketing / General, General, Advertising & Promotion
Publication Year
1995
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics, Social Science
Number of Pages
264 Pages

Dimensions

Item Length
10 in
Item Height
0.6 in
Item Width
7 in
Item Weight
16.4 Oz

Additional Product Features

LCCN
94-012878
Lc Classification Number
Hf5415.1.J25 1995
Edition Description
Revised Edition
Copyright Date
1995
Target Audience
College Audience
Dewey Decimal
658.8
Dewey Edition
20
Illustrated
Yes

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.skoobtfirht@yabe.selas
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
ThriftBooks

ThriftBooks

99% positieve feedback
17,7M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (5.210.720)

4***e (412)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
parfait
n***n (2457)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Good eBay resource. Fast service. Quality books. A+
n***e (182)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
100 % recommended seller , great job and thank you.