|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Inventing Television Culture: Men, Women, and the Box by Janet Thumim (English)

Objectstaat:
Nieuw
3 beschikbaar
Prijs:
AU $218,99
OngeveerEUR 133,86
Verzendkosten:
AU $15,35 (ongeveer EUR 9,38) International Standard : tracked-no signature (7 to 15 business days). Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Melbourne, Australië
Levering:
Geschatte levering tussen ma, 3 jun en wo, 12 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:145634509204
Laatst bijgewerkt op 02 apr 2024 01:01:52 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
ISBN-13
9780198742234
Book Title
Inventing Television Culture
ISBN
9780198742234
Publication Year
2004
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Inventing TV Shows Culture: Men, Women, and the Box
Item Height
241mm
Author
Janet Thumim
Publisher
Oxford University Press
Item Width
162mm
Subject
Zoology, History
Item Weight
480g
Number of Pages
224 Pages

Over dit product

Product Information

During the fertile decade 1955-65 the television institution emerged in a form which would be familiar for the next half century: this book attends to two aspects of its formation. The first entails the production strategies, programmes, schedules, and emergent generic modes as these were invented through a process of trial and error, allied to a close attention to building the mass audience - in short the question of how television invented itself. The second aspect concerns the place of women and the concept 'feminine' in the new institution. Television offered women access to the public sphere in ways that were potentially disruptive of the order prevailing in mid-1950s Britain. Apart from new employment opportunities, images of women and definitions of the feminine were purveyed nightly to an heterogeneous audience of millions, an audience that was itself under construction throughout the period. Through close attention to three discrete areas of programming (women's programmes, news and current affairs, and popular drama), the book aims to convey a sense of the excitement entailed in establishing the institution and to ask where and how it may have posed challenges to the prevailing patriarchal hegemony. Hence the productive interplay of two terms, television and the feminine, both of which were evolving rapidly during the period, is explored in the context of the contemporary discursive climate.

Product Identifiers

Publisher
Oxford University Press
ISBN-13
9780198742234
eBay Product ID (ePID)
95531576

Product Key Features

Author
Janet Thumim
Publication Name
Inventing TV Shows Culture: Men, Women, and the Box
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Zoology, History
Publication Year
2004
Type
Textbook
Number of Pages
224 Pages

Dimensions

Item Height
241mm
Item Width
162mm
Item Weight
480g

Additional Product Features

Title_Author
Janet Thumim
Series Title
Oxford TV Shows Studies
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

The Nile Group Pty Ltd
The Nile
42 Apex Dr
3029 Truganina, VIC
Australia
Contactgegevens weergeven
:liam-Eua.moc.elineht@yabe
Btw-nummer:
  • AU 82107909133
  • GB 293967539
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
thenilestore

thenilestore

98,2% positieve feedback
3,2M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
5.0
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (1.427.706)

e***5 (73)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Looks interesting as I just had a sneak look at it.
o***t (421)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Very fast and efficient service and highly recommended
m***o (374)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Love jocko willink books. Arrived in great condition