|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Search Engine Marketing, Inc.: Driving Search Traffic to Your Company's Website

by Moran, Mike; Hunt, Bill | PB | Good
Objectstaat:
Goed
Former library book; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ... Meer lezenover objectstaat
3 beschikbaar
Prijs:
US $5,31
OngeveerEUR 4,90
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Aurora, Illinois, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen di, 4 jun en vr, 7 jun tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:145560654476
Laatst bijgewerkt op 10 feb 2024 09:36:15 CETAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Goed
Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd (er zijn bijvoorbeeld slijtplekken), maar er zijn geen deukjes of scheuren. De harde kaft heeft mogelijk geen stofomslag meer. De boekband vertoont minimale slijtage. De meeste bladzijden zijn onbeschadigd. Er zijn weinig vouwen en scheuren en er is vrijwel geen tekst met potlood onderstreept of met een accentueerstift gemarkeerd. Er is niet in de kantlijn geschreven. Er ontbreken geen bladzijden. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“Former library book; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ...
Binding
Paperback
Weight
1 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
No
ISBN
9780133039177
Publication Name
Search Engine Marketing, Inc : Driving Search Traffic to Your Company's Website
Item Length
9in
Publisher
Pearson Education
Publication Year
2014
Series
Ibm Press Ser.
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
1.3in
Author
Mike Moran, Bill Hunt
Item Width
7in
Item Weight
29.6 Oz
Number of Pages
528 Pages

Over dit product

Product Information

The #1 Step-by-Step Guide to Search Marketing Success...Now Updated and Reorganized to Help You Drive Even More Value For years, Search Engine Marketing, Inc. has been the definitive practical guide to driving value from search. Now, Mike Moran and Bill Hunt have completely rewritten their best-seller to present valuable new strategies, best practices, and lessons from experience. Their revamped and reorganized Third Edition introduces a holistic approach that integrates organic and paid search, and complements them both with social media. This new approach can transform the way you think about search, plan it, and profit from it. Moran and Hunt address every business, writing, and technical element of successful search engine marketing. Whatever your background, they help you fill your skills gaps and leverage the experience you already have. You'll learn how search engines and search marketing work today , and how to segment searchers based on their behavior, successfully anticipating what they're looking for. You'll walk through formulating your custom program: identifying goals, assessing where you stand, estimating costs, choosing strategy, and gaining buy-in. Next, you'll focus on execution : identifying challenges, diagnosing and fixing problems, measuring performance, and continually improving your program. You'll learn how to Focus relentlessly on business value, not tactics Overcome the obstacles that make search marketing so challenging Get into your searcher's mind, and discover how her behavior may change based on situation or device Understand what happens technically when a user searches--and make the most of that knowledge Create a focused program that can earn the support it will need to succeed Clarify your goals and link them to specific measurements Craft search terms and copy that attracts your best prospects and customers Optimize content by getting writers and tech people working together Address the critical challenges of quality in both paid and organic search Avoid overly clever tricks that can destroy your effectiveness Identify and resolve problems as soon as they emerge Redesign day-to-day operating procedures to optimize search performance Whether you're a marketer, tech professional, product manager, or content specialist, this guide will help you define realistic goals, craft a best-practices program for achieving them, and implement it flawlessly. NEW COMPANION WEBSITE PACKED WITH TOOLS AND RESOURCES SEMincBook.com includes exclusive tools, deeper explorations of key search management techniques, and updates on emerging trends in the field mikemoran.com whunt.com SEMincBook.com

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education
ISBN-10
013303917x
ISBN-13
9780133039177
eBay Product ID (ePID)
4038266077

Product Key Features

Author
Mike Moran, Bill Hunt
Publication Name
Search Engine Marketing, Inc : Driving Search Traffic to Your Company's Website
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2014
Series
Ibm Press Ser.
Type
Textbook
Number of Pages
528 Pages

Dimensions

Item Length
9in
Item Height
1.3in
Item Width
7in
Item Weight
29.6 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hf5415.1265.M665
Edition Number
3
Table of Content
Chapter 1 How Search Marketing Works Chapter 2 How Searchers Work Chapter 3 How Search Works Chapter 4 Unlock the Business Value of Search Chapter 5 Create Your Search Marketing Program Chapter 6 Choose Your Target Market Segments Chapter 7 Get Your Content Listed Chapter 8 Optimize Your Content Chapter 9 Prove Your Content's Quality Chapter 10 Make Search Marketing Operational
Copyright Date
2015
Topic
E-Commerce / Internet Marketing, Web / Design
Lccn
2014-951493
Intended Audience
College Audience
Illustrated
Yes
Genre
Computers, Business & Economics

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.skoobtfirht@yabe.selas
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
ThriftBooks

ThriftBooks

99% positieve feedback
17,7M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (5.200.172)

m***e (620)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Book as described. Excellent seller!! A+++
h***w (3607)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Just what I was looking for.
r***c (53)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
I bought several movies from this seller, and they were able to ship it all at once. Thank you for accommodating my requests. Appreciate it!