|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

The Paradoxes of High Stakes Testing: How They Affect Students, Their...

by Madaus, George; Russell, Michael;... | PB | VeryGood
Objectstaat:
Heel goed
May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ... Meer lezenover objectstaat
Prijs:
US $5,74
OngeveerEUR 5,33
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Aurora, Illinois, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen do, 9 mei en ma, 13 mei tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:145382494303
Laatst bijgewerkt op 03 mei 2024 11:05:48 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Heel goed
Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat bevindt. De kaft is niet zichtbaar beschadigd en het eventuele stofomslag zit nog om de harde kaft heen. Er ontbreken geen bladzijden en er zijn geen bladzijden beschadigd. Er is geen tekst onderstreept of gemarkeerd en er is niet in de kantlijn geschreven. Er kunnen zeer minimale identificatiemerken aan de binnenzijde van de kaft zijn aangebracht. De slijtage is zeer minimaal. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ...
Binding
Paperback
Weight
0 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
Yes
ISBN
9781607520276
Publication Year
2009
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
Paradoxes of High Stakes Testing : How They Affect Students, Their Parents, Teachers, Principals, Schools, and Society
Author
Jennifer Higgins, Michael K. Russell, George F. Madaus
Publisher
Information Age Publishing, Incorporated
Number of Pages
VIII, 254 Pages

Over dit product

Product Information

The book's goal is to clarify for parents, the public, and policy makers what high stakes tests are and how their use affects our schools, children, and society. It explores the various uses, limitations, and paradoxical consequences of high stakes testing. The present context of testing and the reauthorization of No Child Left Behind make the proposed book timely and important. Current testing programs provide valuable information to teachers, parents, and policy-makers about students, schools, and school systems. But paradoxically, these programs have unintended yet predictable negative consequences for many students, teachers, and schools. It is essential that the public and policy-makers understand the scope and impacts that result from the inherent paradoxical nature of high-stakes testing. Testing is viewed by policy makers across party lines as an "objective" measure of student attainment and has become their tool of choice to drive educational "reform" and hold children, teachers, schools, and districts accountable. Bipartisan support for test-based accountability is firm. For example, on January of 2005 President Bush called on Congress to extend NCLB testing in math and science to freshmen, sophomores and juniors citing poor performance among high school students as a "warning and a call to action." (NYT 01/ 13/05) Senator Kennedy, a critic of the President, nonetheless supported the President's proposed high school testing provisions.

Product Identifiers

Publisher
Information Age Publishing, Incorporated
ISBN-10
1607520273
ISBN-13
9781607520276
eBay Product ID (ePID)
71746057

Product Key Features

Author
Jennifer Higgins, Michael K. Russell, George F. Madaus
Publication Name
Paradoxes of High Stakes Testing : How They Affect Students, Their Parents, Teachers, Principals, Schools, and Society
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2009
Type
Textbook
Number of Pages
VIII, 254 Pages

Additional Product Features

Lc Classification Number
Lb3051.M368 2009
Copyright Date
2009
Topic
Testing & Measurement
Lccn
2008-048550
Dewey Decimal
371.26
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Genre
Education

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.skoobtfirht@yabe.selas
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
ThriftBooks

ThriftBooks

99% positieve feedback
17,5M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (5.172.763)

i***c (44)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
The book is in great condition and was delivered quickly.
6***5 (2297)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
AAA+++
l***0 (1082)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
good price perfect shape fast shipping, thank you!