|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

IOS Wow Factor: UX Design Techniques for iPhone and iPad by Wood, Timothy

by Wood, Timothy | PB | VeryGood
Objectstaat:
Heel goed
May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ... Meer lezenover objectstaat
Prijs:
US $6,76
OngeveerEUR 6,28
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Aurora, Illinois, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen wo, 8 mei en za, 11 mei tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:145346634373
Laatst bijgewerkt op 08 apr 2024 17:47:30 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Heel goed
Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat bevindt. De kaft is niet zichtbaar beschadigd en het eventuele stofomslag zit nog om de harde kaft heen. Er ontbreken geen bladzijden en er zijn geen bladzijden beschadigd. Er is geen tekst onderstreept of gemarkeerd en er is niet in de kantlijn geschreven. Er kunnen zeer minimale identificatiemerken aan de binnenzijde van de kaft zijn aangebracht. De slijtage is zeer minimaal. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ...
Binding
Paperback
Weight
0 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
No
ISBN
9781430238799
Publication Year
2011
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
iOS Wow Factor : Apps and Ux Design Techniques for iPhone and iPad
Author
Timothy Wood
Features
New Edition
Item Length
9in
Publisher
Apress L. P.
Item Width
6in
Item Weight
10.1 Oz
Number of Pages
VIII, 144 Pages

Over dit product

Product Information

With the millions of apps in the crowded Apple iTunes App Store, it can be difficult to get your apps noticed. How can you make your app stand out from the crowd and get it the reviews it deserves? iOS Wow Factor shows you how to get noticed! It explains how to go beyond the basics and where to "break the rules" to give your users a "wow" experience! You'll learn to use standard controls, as well as to create non-standard controls and high-impact custom interactions to realize truly compelling app designs. Get grounded in Apple's Human Interface Guidelines (HIG) so that you can appreciate all its wisdom. From that excellent foundation, move beyond the HIG and learn how to ensure that all your apps have that "wow" factor. Learn all about user experience (UX) design techniques, with and beyond Apple's HIG, and how to move your apps out of mundane design and into innovative user experiences. Examine the characteristics and constraints of the iOS platform and how to leverage its strengths to maximum effect in your apps. iOS Wow Factor explains what makes a successful mobile app design, and how to apply those principles of success to your own apps. Once you get the iOS Wow Factor into your apps, you can watch your app adoption rate increase and gain the traction it needs to succeed and earn a profit in the Apple iTunes App Store. Find out everything you'll need to "wow" your future customers! What you'll learn * The purpose and uses of the Apple iOS Human Interface Guidelines (HIG), and what it means to you as an app designer or developer * How to move beyond the recommendations and guidelines of HIG and considerations for creating a successful app * Techniques and methods for creating compelling apps that are easy to use, entertaining and noticeable in a crowded marketplace * How to design for a capacitive touchscreen * Interaction design best practices * How to create a successful mobile app and user experience (UX) Who this book is for Anyone looking to move beyond the basics of iOS application design to create an application with a "wow" factor! Table of Contents * Putting the iOS Human Interface Guidelines in Context * Deconstructing the iOS User Experience * User Experience Differentiation and Strategy * The Killer App * Leveraging iOS Capability for Optimal User Experience * Interaction Modeling and Creation of Novel Concepts * Control Mapping and Touchscreen Ergonomics * Ease of Use and Feature Automation

Product Identifiers

Publisher
Apress L. P.
ISBN-10
1430238798
ISBN-13
9781430238799
eBay Product ID (ePID)
109606273

Product Key Features

Author
Timothy Wood
Publication Name
iOS Wow Factor : Apps and Ux Design Techniques for iPhone and iPad
Format
Trade Paperback
Language
English
Features
New Edition
Publication Year
2011
Type
Textbook
Number of Pages
VIII, 144 Pages

Dimensions

Item Length
9in
Item Width
6in
Item Weight
10.1 Oz

Additional Product Features

Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
Qa76.8.M3
Edition Description
New Edition
Table of Content
Putting the iOS Human Interface Guidelines in Context Deconstructing the iOS User Experience User Experience Differentiation and Strategy The Killer App Leveraging iOS Capability for Optimal User Experience Interaction Modeling and Creation of Novel Concepts Control Mapping and Touchscreen Ergonomics Ease of Use and Feature Automation
Copyright Date
2011
Topic
Operating Systems / Apple (Mac OS & iOS), Web / Design, Programming / Macintosh, Social Aspects / Human-Computer Interaction
Intended Audience
Scholarly & Professional
Illustrated
Yes
Genre
Computers

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.skoobtfirht@yabe.selas
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
ThriftBooks

ThriftBooks

99% positieve feedback
17,5M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (5.169.338)

p***c- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
The usual great service from Thrift Books! Unlike so many other book sellers I've dealt with, those from Thrift Books are ALWAYS exactly as described - as was this one. And it arrived SO QUICKLY!
l***y (244)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
The book is in good condition. It was gifted to an young adult wanting to understand the basic importance as a beginner. Thank you.
i***c (31)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Happy with purchase