Hebt u iets om te verkopen?

Global Marketing Strategies by JEANNET Hardback Book The Cheap Fast Free Post

8M+ feedback. Millions of books, dvds & more in stock!
Objectstaat:
Heel goed
Verzendkosten:
Wordt niet verzonden naar Verenigde Staten. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: GB, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:144407957062
Laatst bijgewerkt op 28 mei 2024 07:23:16 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Heel goed: Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat ...
Title
Global Marketing Strategies
Book Title
Global Marketing Strategies
ISBN
0618005080
EAN
9780618005086
Binding
Hardback
Date of Publication
20030227
Release Title
Global Marketing Strategies
Artist
JEANNET
Brand
N/A
Colour
N/A
Publication Year
2003
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Global Marketing Strategies
Author
Gillespie, Jeannet
Publisher
HMH
Subject
Marketing, Business
Item Weight
1285g
Number of Pages
553 Pages

Over dit product

Product Information

Created specifically for undergraduate students, this concise text covers the essential concepts of global marketing with the aid of extensive real-life examples and cases. It offers balanced coverage of developed and developing markets, including insights into the often-overlooked markets of Africa, Latin America, and the Middle East.While written in a student-friendly style, the text is comprehensive in its coverage of topics. The authors' extensive research and consulting experience allows for current coverage of a wide array of topics. An early introduction to culture and marketing prepares students to integrate cultural analysis throughout the course. A chapter dedicated to the understanding of global and local competitors sets the stage for ongoing discussion of both buyers and competitors in an increasingly competitive global market.

Product Identifiers

Publisher
HMH
ISBN-13
9780618005086
eBay Product ID (ePID)
90770800

Product Key Features

Author
Gillespie, Jeannet
Publication Name
Global Marketing Strategies
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Marketing, Business
Publication Year
2003
Type
Textbook
Number of Pages
553 Pages

Dimensions

Item Weight
1285g

Additional Product Features

Title_Author
Jeannet, Gillespie
Country/Region of Manufacture
United States

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

WORLD OF BOOKS LIMITED
Debbie Nicholl
Mulberry House
Woods Way
Goring-by-sea
West Sussex
BN12 4QY
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.skoobfodlrow@yabe
Btw-nummer:
  • DE 281042328
  • EL 996857788
  • ES N8267548I
  • FR 27823676960
  • GB 922696893
  • IT 00185819992
Handelsregistratienummer:
  • 06437594
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
KVK-nummer:
  • 06437594
World of Books Ltd

World of Books Ltd

98,7% positieve feedback
35,2M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (12.793.629)

x***u (405)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Fast delivery. Good comms.
g***e (70)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
I like the album but the jewel case was broken. I won't lose sleep over it, I have spare cases, but obviously, it affects the rating I give.
a***9 (20)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Brilliant