|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

GPR Exhaust Suzuki GSXR 750 K6 2006-2007 Homolog Slip-On Deeptone Inox

Objectstaat:
Nieuw
5 beschikbaar
Verzendkosten:
Wordt niet verzonden naar Verenigde Staten. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Orlando, FL, Verenigde Staten
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:143945751352
Laatst bijgewerkt op 30 mei 2024 16:43:02 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw
Brand
GPR
Finish
Polished
Manufacturer Warranty
2 Year
MPN
S.111.1.DE
Country/Region of Manufacture
Italy
UPC
Does not apply

Objectbeschrijving van de verkoper

Custom Sportbike Superstore

Custom Sportbike Superstore

99,1% positieve feedback
45K objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
4.9
Verzendtijd
5.0
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (9.148)

p***5 (310)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Very good quality
l***a (774)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Just as described. Great quality
q***9 (276)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
No tiene los productos a la mano, y espero casi dos semanas, y termine pidiendo un reembolso
Antwoord van: sportbike_super_store- Feedback beantwoord door verkoper sportbike_super_store.- Feedback beantwoord door verkoper sportbike_super_store.
Our customers always come back and know we stand behind our products with great customer service. We put up a prominent "backorder" message on Ebay with the future ship date; customer saw the message before placing the order, but placed order anyway; we then immediately messaged him again; told him it was a backorder with the date. Customer responded that waiting was not a problem. We don't understand why the negative feedback if we spoke to the customer about this and he said it was fine.