|Aangeboden in rubriek:
Dit object is niet op voorraad.
Hebt u iets om te verkopen?

Blue Ocean Strategy: How To Create Uncontested M... by Renée Mauborgne Hardback

8M+ feedback. Millions of books, dvds & more in stock!
Objectstaat:
Heel goed
Niet op voorraad / 523 verkocht
Prijs:
GBP 4,49
OngeveerEUR 5,24
Verzendkosten:
Wordt niet verzonden naar Verenigde Staten. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: GB, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:142045026887
Laatst bijgewerkt op 27 apr 2024 04:33:35 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Heel goed: Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat ...
Title
Blue Ocean Strategy: How To Create Uncontested Market Space An...
Book Title
Blue Ocean Strategy: How To Create Uncontested Market Space An...
ISBN
1591396190
EAN
9781591396192
Binding
Hardback
Date of Publication
20050201
Release Title
Blue Ocean Strategy: How To Create Uncontested Market Space An...
Artist
Renée Mauborgne
Brand
N/A
Colour
N/A
Publication Year
2005
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Blue Ocean Strategy: How to Create Uncontested Market Space and Make the Competition Irrelevant
Item Height
242mm
Author
W. Chan Kim, Renee A. Mauborgne
Publisher
Harvard Business Review Press
Item Width
163mm
Subject
Business
Item Weight
562g
Number of Pages
256 Pages

Over dit product

Product Information

In a book that challenges everything you thought you knew about the requirements for strategic success, W. Chan Kim and Renee Mauborgne argue that cutthroat competition results in nothing but a bloody red ocean of rivals fighting over a shrinking profit pool. Based on a study of 150 strategic moves spanning more than a hundred years and 30 industries, the authors argue that lasting success comes not from battling competitors, but from creating 'blue oceans'&#0151untapped new market spaces ripe for growth. International bestseller Blue Ocean Strategy presents a systematic approach to making the competition irrelevant and outlines principles and tools any company can use to create and capture blue oceans.

Product Identifiers

Publisher
Harvard Business Review Press
ISBN-13
9781591396192
eBay Product ID (ePID)
88555753

Product Key Features

Author
W. Chan Kim, Renee A. Mauborgne
Publication Name
Blue Ocean Strategy: How to Create Uncontested Market Space and Make the Competition Irrelevant
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Business
Publication Year
2005
Type
Textbook
Number of Pages
256 Pages

Dimensions

Item Height
242mm
Item Width
163mm
Item Weight
562g

Additional Product Features

Title_Author
Renee A. Mauborgne, W. Chan Kim
Country/Region of Manufacture
United States

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

WORLD OF BOOKS LIMITED
Debbie Nicholl
Mulberry House
Woods Way
Goring-by-sea
West Sussex
BN12 4QY
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.skoobfodlrow@yabe
Btw-nummer:
  • DE 281042328
  • EL 996857788
  • ES N8267548I
  • FR 27823676960
  • GB 922696893
  • IT 00185819992
Handelsregistratienummer:
  • 06437594
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
World of Books Ltd

World of Books Ltd

98,8% positieve feedback
34,7M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (12.623.582)

u***u (128)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen 6 maanden
Geverifieerde aankoop
Great service, quick delivery
4***4 (21)- Feedback gegeven door koper.
Vorig jaar
Geverifieerde aankoop
All good
a***a (581)- Feedback gegeven door koper.
Vorig jaar
Geverifieerde aankoop
All good Thanks
Alle feedback weergeven