Afbeelding 1 van 1
Negotiating Values in the Creative Industries: Fairs, Festivals and Competitive
Objectstaat:
3 beschikbaar
Verzendkosten:
AU $15,35 (ongeveer EUR 9,38) International Standard : tracked-no signature (7 to 15 business days). Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Melbourne, Australië
Levering:
Geschatte levering tussen ma, 3 jun en ma, 17 jun tot 43230
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
Verkopergegevens
Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:135007083905
Specificaties
- Objectstaat
- ISBN-13
- 9781107411708
- Book Title
- Negotiating Values in the Creative Industries
- ISBN
- 9781107411708
- Publication Year
- 2012
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- Negotiating Values in the Creative Industries: Fairs, Festivals and Competitive events
- Item Height
- 229mm
- Publisher
- Cambridge University Press
- Item Width
- 152mm
- Subject
- Business
- Item Weight
- 500g
- Number of Pages
- 376 Pages
Over dit product
Product Information
Fairs, festivals and competitive events play a crucial role in the creative industries; yet their significance has been largely overlooked. This book explores the role of such events through a series of studies that include some of the most iconic fairs and festivals in the world. It brings together a team of distinguished scholars to examine art fairs, biennales, auctions, book fairs, television programming markets, film festivals, animation film festivals, country music festivals, fashion weeks, wine classifications and wine tasting events. This diverse set of studies shows that such events serve a variety of purposes: as field-configuring events (FCEs), as a way of ritualising industry practices and as 'tournaments of values' where participants negotiate different cultural values to resolve economic issues. Suitable for academics and practitioners, this book presents a fascinating perspective on the role and importance of fairs, festivals and competitive events in the creative industries.
Product Identifiers
Publisher
Cambridge University Press
ISBN-13
9781107411708
eBay Product ID (ePID)
129204837
Product Key Features
Publication Name
Negotiating Values in the Creative Industries: Fairs, Festivals and Competitive events
Format
Paperback
Language
English
Subject
Business
Publication Year
2012
Type
Textbook
Number of Pages
376 Pages
Dimensions
Item Height
229mm
Item Width
152mm
Item Weight
500g
Additional Product Features
Editor
Jesper Strandgaard Pedersen, Brian Moeran
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
The Nile Group Pty Ltd
The Nile
42 Apex Dr
3029 Truganina, VIC
Australia
Btw-nummer:
- AU 82107909133
- GB 293967539
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:135007083905
Verzending en verwerking
Objectlocatie:
Melbourne, Australië
Wordt verzonden naar:
Wereldwijd
Uitgesloten:
Afghanistan, Algerije, Amerikaans-Samoa, Angola, Anguilla, Armenië, Azerbeidzjan, Bangladesh, Benin, Bhutan, Bolivia, Botswana, Burkina Faso, Burundi, Cambodja, Centraal-Afrikaanse Republiek, Comoren, Costa Rica, Democratische Republiek Congo, Djibouti, Dominica, Dominicaanse Republiek, Ecuador, Egypte, El Salvador, Equatoriaal-Guinea, Eritrea, Ethiopië, Fiji, Frans-Guyana, Frans-Polynesië, Gabon, Gambia, Georgië, Ghana, Guadeloupe, Guatemala, Guinee, Guinee-Bissau, Guyana, Haïti, Honduras, Ierland, India, Irak, Ivoorkust, Jamaica, Jemen, Kaapverdische eilanden, Kameroen, Kazachstan, Kenia, Kirgizië, Lesotho, Libanon, Liberia, Libië, Maagdeneilanden (VS), Madagaskar, Malawi, Mali, Marokko, Martinique, Mauritanië, Mauritius, Mayotte, Moldavië, Mongolië, Mozambique, Namibië, Nicaragua, Nieuw-Caledonië, Niger, Nigeria, Noord-Korea, Oeganda, Oekraïne, Oezbekistan, Pakistan, Papoea-Nieuw-Guinea, Paraguay, Peru, Puerto Rico, Republiek Congo, Russische Federatie, Rwanda, Réunion, Senegal, Seychellen, Sierra Leone, Sint-Helena, Somalië, Spitsbergen en Jan Mayen, Suriname, Swaziland, Syrië, Tadzjikistan, Tanzania, Togo, Tonga, Trinidad en Tobago, Tsjaad, Tunesië, Turkmenistan, Tuvalu, Vanuatu, Venezuela, Verenigd Koninkrijk, Westelijk Samoa, Westelijke Sahara, Wit-Rusland, Zambia, Zimbabwe, Zuid-Korea
Verzending en verwerking | Elk volgende object | Tot | Service | Levering*Zie opmerkingen over levering |
---|---|---|---|---|
AU $15,35 (ongeveer EUR 9,38) | AU $15,35 (ongeveer EUR 9,38) | Verenigde Staten | International Standard : tracked-no signature (7 to 15 business days) | Geschatte levering tussen ma, 3 jun en ma, 17 jun tot 43230 |
Verwerkingstijd |
---|
Wordt doorgaans binnen 10 werkdagen na ontvangst van betaling verzonden. |
Belasting |
---|
Er kunnen belastingen van toepassing zijn tijdens Betalen. Meer weten?Lees meer over het betalen van belastingen op eBay-aankopen. |
Btw voor objectnr.135007083905
Btw voor objectnr.135007083905
Verkoper berekent btw op objecten die naar de volgende staten worden verzonden:
Staat | Btw-tarief |
---|
Retourbeleid
Nadat u het object hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met de verkoper binnen | Kosten voor retourzending |
---|---|
30 dagen | Koper betaalt voor retourzending |
De koper is verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending.
Details retourbeleid |
---|
Retourzendingen geaccepteerd |
Betalingsgegevens
Betalingsmethoden
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (1.427.807)
0***m (235)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
happy customer !
4***b (1576)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Packaged well , Arrived in good condition, Speedy delivery , A+++++
h***h (346)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Very happy with this seller. Fast shipping and delivery. Thank you.