Afbeelding 1 van 1
Afbeelding 1 van 1
Clout: The Art and Science of Influential Web Content
US $9,99
OngeveerEUR 8,97
Objectstaat:
Heel goed
Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat bevindt. De kaft is niet zichtbaar beschadigd en het eventuele stofomslag zit nog om de harde kaft heen. Er ontbreken geen bladzijden en er zijn geen bladzijden beschadigd. Er is geen tekst onderstreept of gemarkeerd en er is niet in de kantlijn geschreven. Er kunnen zeer minimale identificatiemerken aan de binnenzijde van de kaft zijn aangebracht. De slijtage is zeer minimaal. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken.
Verzendkosten:
US $4,99 (ongeveer EUR 4,48) UPS Ground.
Bevindt zich in: Forest, Virginia, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen do, 26 sep en ma, 30 sep tot 43230
Retourbeleid:
Geen retourzendingen geaccepteerd.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:133991812458
Specificaties
- Objectstaat
- Subject
- Web / Design, General
- ISBN
- 9780321733016
- Subject Area
- Computers, Psychology
- Publication Name
- Clout : the Art and Science of Influential Web Content
- Publisher
- Pearson Education
- Item Length
- 9 in
- Publication Year
- 2010
- Series
- Voices That Matter Ser.
- Type
- Textbook
- Format
- Trade Paperback
- Language
- English
- Item Height
- 0.5 in
- Features
- Revised
- Item Weight
- 13.4 Oz
- Item Width
- 7 in
- Number of Pages
- 240 Pages
Over dit product
Product Information
Results. Everyone wants them, whether to sell more products, spread good ideas, or win more funding. In our busy digital world, the way to results is influencing people on the web. But how? An ad campaign won't cut it. A Twitter account doesn't guarantee it. Manipulative tricks will backfire. Instead, you need quality, compelling web content that attracts people and engages them for the long haul. Clout explains the key principles of influence and how to apply them to web content. Along the way, those principles come to life with lots of practical examples. With this book, you'll: Discover why a technology feature, marketing campaign, SEO effort, or redesign aren't enough to influence online. Understand the business value of compelling web content. Learn 8 principles for influence from the art of rhetoric and the science of psychology. Find out what context is and why it's so important to influence. Jump start your planning for content over time with patterns and diagrams. Learn the basics of evaluation to determine whether your web content is making a difference.
Product Identifiers
Publisher
Pearson Education
ISBN-10
0321733010
ISBN-13
9780321733016
eBay Product ID (ePID)
92511923
Product Key Features
Number of Pages
240 Pages
Publication Name
Clout : the Art and Science of Influential Web Content
Language
English
Subject
Web / Design, General
Publication Year
2010
Features
Revised
Type
Textbook
Subject Area
Computers, Psychology
Series
Voices That Matter Ser.
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
0.5 in
Item Weight
13.4 Oz
Item Length
9 in
Item Width
7 in
Additional Product Features
LCCN
2011-283122
Dewey Edition
22
Target Audience
Trade
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
005.72019
Edition Description
Revised Edition
Lc Classification Number
Tk5105.888
Table of Content
Part I THE CROSSROADS 1 Same Road, Same (Lack of) Results 2 A Harder but Higher Road Part II THE PRINCIPLES 3 Context: Where Clout Begins and Ends 4 Rhetoric: The Art of Influence 5 Psychology: The Science of Influence Part III THE CLIMB 6 Plan 7 Persist through Roadblocks 8 Prepare to Evaluate 9 Evaluate with the Right Methods 10 Adjust 11 Reach the Top But Don't Stop Index
Objectbeschrijving van de verkoper
Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.