Deze aanbieding is door de verkoper beëindigd op do, 6 jun om 2:32 PM omdat het object niet langer beschikbaar is.
Hebt u iets om te verkopen?

Yves Saint Laurent Mens 100% Silk Tie Skinny 2.5" Red YSL Logo Pattern Woven

Objectstaat:
Tweedehands
Prijs:
US $18,75
OngeveerEUR 17,44
Verzendkosten:
US $6,99 (ongeveer EUR 6,50) Standaardverzendservice. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Brighton, Colorado, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen ma, 24 jun en wo, 26 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Geregistreerd als particuliere verkoper, dus de consumentenrechten die voortvloeien uit de EU-wetgeving inzake consumentenbescherming zijn niet van toepassing. De geld-terug-garantie van eBay geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:126468734459

Specificaties

Objectstaat
Tweedehands: Een object dat al eerder is gedragen. Zie de aanbieding van de verkoper voor volledige ...
Pattern
Striped
Size
One Size
Color
Red
Material
100% Silk, Silk
Item Length
Classic (57"-60")
Fabric Type
Woven
Accents
Logo
Brand
Saint Laurent
Type
Tie
Department
Men
Style
Designer
Features
Adjustable, Logo
Item Width
Skinny
Handmade
Yes

Objectbeschrijving van de verkoper

Reageert meestal binnen 24 uur
Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.