Afbeelding 1 van 1
Le marketing relationnel dans le secteur du luxe. Haupt 9783838698953 New<|
Objectstaat:
5 beschikbaar
Verzendkosten:
Verzendt mogelijk niet naar Verenigde Staten. Lees de objectbeschrijving of neem contact op met de verkoper voor verzendopties. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: South East, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
Verkopergegevens
- 99,1% positive feedback
Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:126295937109
Specificaties
- Objectstaat
- PublishedOn
- 2006-10-08
- Title
- Le marketing relationnel dans le secteur du luxe
- ISBN
- 9783838698953
- Publication Year
- 2006
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- French
- Publication Name
- Le Marketing Relationnel Dans Le Secteur Du Luxe
- Item Height
- 210mm
- Publisher
- Diplom.DE
- Item Width
- 148mm
- Subject
- Marketing
- Item Weight
- 172g
- Number of Pages
- 126 Pages
Over dit product
Product Information
Inhaltsangabe: Introduction: Le marketing relationnel dans le secteur du luxe: Comment l'industrie du luxe peut-elle adapter les outils du marketing relationnel tout en preservant les codes du luxe? Les annees '90 ont marque un changement dans l'industrie du luxe: passage d'une logique artisanale a une logique de volume, strategies massives de recrutement, ouverture des nouveaux magasins. A l'heure ou ces strategies atteignent leur saturation, les marques de luxe devraient se repositionner et recentrer des actions marketing sur la relation client, delaissee dans les annees '90. Dans un contexte de banalisation des produits et des marques, la differenciation se fait desormais par les services. Quelles sont les methodes les mieux adaptees aux marques de luxe afin de satisfaire et de fideliser leur clientele exigeante, tout en preservant l'indispensable qualite de la relation client? Le marketing relationnel, issu du marketing de la grande distribution, est-il un moyen adequat pour des marques exclusives? Caracterise par un besoin tres fort d'individualisation de la relation client, le commerce du luxe peut se servir des outils du marketing relationnel afin de mieux connaitre, segmenter et fideliser sa clientele. Sommaire: Sommaire Introduction8 PARTIE I.ETUDE THEORIQUE - Les definitions 1.1Le luxe, un secteur pas comme les autres11 1.1.1Historique: le gout pour le superflu a travers les siecles12 a.Le luxe selon les philosophes: une perception differente12 b.Evolution de la notion du luxe: du luxe ancien au luxe moderne14 c.La democratisation du luxe, un droit pour tous15 1.1.2Les notions du luxe17 a.Les dimensions du luxe17 b.Caracteristiques d'un produit de luxe18 c.La marque comme code de reconnaissance sociale20 1.1.3Le luxe, un secteur paradoxal21 a.Le paradoxe de la demande22 b.Le paradoxe du produit23 c.Le paradoxe du prix23 d.Le paradoxe de la distribution24 e.Le paradoxe de la communication24 1.1.4L'industrie du luxe: facteurs ec
Product Identifiers
Publisher
Diplom.DE
ISBN-13
9783838698953
eBay Product ID (ePID)
222323419
Product Key Features
Publication Name
Le Marketing Relationnel Dans Le Secteur Du Luxe
Format
Paperback
Language
French
Subject
Marketing
Publication Year
2006
Type
Textbook
Number of Pages
126 Pages
Dimensions
Item Height
210mm
Item Width
148mm
Item Weight
172g
Additional Product Features
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Btw-nummer:
- GB 724498118
Handelsregistratienummer:
- 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:126295937109
Verzending en verwerking
De verkoper heeft geen verzendmethode opgegeven voor Verenigde Staten. Neem contact op met de verkoper en vraag om verzending naar uw locatie.
Objectlocatie:
South East, Verenigd Koninkrijk
Wordt verzonden naar:
Australië, Canada, Europese Unie, Japan, Verenigd Koninkrijk
Uitgesloten:
Afghanistan, Duitsland, Jemen, Libië, Nauru, Oekraïne, Oostenrijk, Russische Federatie, Somalië, Zwitserland
Verwerkingstijd |
---|
Wordt doorgaans binnen 5 werkdagen na ontvangst van betaling verzonden. |
Belasting |
---|
Er kunnen belastingen van toepassing zijn tijdens Betalen. Meer weten?Lees meer over het betalen van belastingen op eBay-aankopen. |
Btw voor objectnr.126295937109
Btw voor objectnr.126295937109
Verkoper berekent btw op objecten die naar de volgende staten worden verzonden:
Staat | Btw-tarief |
---|
Retourbeleid
Nadat u het object hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met de verkoper binnen | Kosten voor retourzending |
---|---|
30 dagen | Koper betaalt voor retourzending |
De koper is verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending.
Details retourbeleid |
---|
Retourzendingen geaccepteerd |
Betalingsgegevens
Betalingsmethoden
Populaire rubrieken in deze winkel
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (2.827.851)
s***0 (52)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Book was I very good condition and promptly delivered.
h***l (188)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Everything just perfect. Thank you
l***n (1255)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
As described , good value