|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Online Consumer Trust and Cultural Influences in America and Japan <|

Objectstaat:
Nieuw
5 beschikbaar
Verzendkosten:
Verzendt mogelijk niet naar Verenigde Staten. Lees de objectbeschrijving of neem contact op met de verkoper voor verzendopties. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: South East, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:126295765809

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
PublishedOn
2009-07-17
Title
Online Consumer Trust and Cultural Influences in America and Jap
ISBN
9783639177879
Publication Year
2009
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Online Consumer Trust and Cultural Influences in America and Japan
Item Height
229mm
Author
Christina Chung
Publisher
Vdm Verlag
Item Width
152mm
Subject
Marketing
Item Weight
204g
Number of Pages
132 Pages

Over dit product

Product Information

As an experimental investigation, this study examines how retailer familiarity and dynamic pricing affect American and Japanese online consumer trust. The results show significantly different trust concepts. Generally, American online consumers have higher trust concepts and lower risk perceptions than Japanese online consumers do in online transactions. When a familiar online retailer offers dynamic pricing, American consumers have higher online shopping trust and increased purchase intention, whereas Japanese consumers negatively respond to dynamic pricing and there is a decrease in online shopping trust. However, when a less familiar online retailer offers dynamic pricing, both American and Japanese online shopping trust scores were decreased. Interestingly, American consumers have a lower online retailer trust in an unfamiliar online retailer's image than Japanese consumers do. As part of the mainstream research in the field of online communication, this study provides substantive theoretical knowledge on building online consumer trust, as well as a practical side concerning online consumer behavior.

Product Identifiers

Publisher
Vdm Verlag
ISBN-13
9783639177879
eBay Product ID (ePID)
15046668190

Product Key Features

Author
Christina Chung
Publication Name
Online Consumer Trust and Cultural Influences in America and Japan
Format
Paperback
Language
English
Subject
Marketing
Publication Year
2009
Type
Textbook
Number of Pages
132 Pages

Dimensions

Item Height
229mm
Item Width
152mm
Item Weight
204g

Additional Product Features

Title_Author
Christina Chung
Country/Region of Manufacture
Germany

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:noofeleT60358080080
:liam-Emoc.aidemtumahab@yabe
Btw-nummer:
  • GB 724498118
Handelsregistratienummer:
  • 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
baham_books

baham_books

99,1% positieve feedback
8,8M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (2.862.975)

-***o (292)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Good condition
i***p (1956)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Perfect
i***p (1956)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great