|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Managerial Economics 5th Edition by Stephen G. Marks and William F. Samuelson

Objectstaat:
Vrijwel nieuw
Prijs:
US $9,95
OngeveerEUR 9,16
Verzendkosten:
US $5,61 (ongeveer EUR 5,17) Voordelige verzendservice. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Fort Worth, Texas, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen di, 4 jun en za, 8 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Geregistreerd als particuliere verkoper, dus de consumentenrechten die voortvloeien uit de EU-wetgeving inzake consumentenbescherming zijn niet van toepassing. De geld-terug-garantie van eBay geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:126294252870

Specificaties

Objectstaat
Vrijwel nieuw: Een boek dat er als nieuw uitziet, maar al wel is gelezen. De kaft is niet zichtbaar ...
Subject
Economics
ISBN
9780471663621
Publication Name
Managerial Economics
Item Length
9.4in
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
Publication Year
2005
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
1.4in
Author
William F. Samuelson, Stephen G. Marks
Features
Revised
Item Width
7.7in
Item Weight
49.9 Oz
Number of Pages
912 Pages

Over dit product

Product Information

The right tools to guide real decisions When you're climbing a mountain, you have to carefully consider every step if you want to reach your goal. You need to know how your tools will actually perform on the mountain. It also helps to have a trusted guide who knows the way.

Product Identifiers

Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
047166362x
ISBN-13
9780471663621
eBay Product ID (ePID)
20038279500

Product Key Features

Author
William F. Samuelson, Stephen G. Marks
Publication Name
Managerial Economics
Format
Hardcover
Language
English
Features
Revised
Publication Year
2005
Type
Textbook
Number of Pages
912 Pages

Dimensions

Item Length
9.4in
Item Height
1.4in
Item Width
7.7in
Item Weight
49.9 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hd30.22
Edition Description
Revised Edition
Edition Number
5
Reviews
"[…] in umfassender Weise gelingt es, über universitäre Grenzen hinweg für Anliegen und Inhalte der Buchwissenschaft zu interessieren."Torsten Sander in: Aus dem Antiquariat 2/2010 "Die Aufsätze mit ihren hilfreichen Quellen- und Literaturangaben sind [...]aktuell und bieten mit ihren wertvollen Übersichten zu den jeweiligen Gebieten mitsamt ihren Forschungsdesideraten einen guten Einstieg ins Fach. Die Bände stellen somit einen wesentlichen Fortschritt gegenüber der älteren Literatur² dar, die mitunter allein oder zu sehr auf Aspekte aus der Buch- und Bibliotheksgeschichte fixiert war [...]."Sebastian Köppl in: Archiv für das Studium der neueren Sprachen und Literaturen 248. Band, 2. Halbjahresband 2011
Table of Content
Chapter 1: Introduction to Economic Decision Making.SECTION: DECISIONS WITHIN FIRMS. Chapter 2: Optimal Decisions Using Managerial Analysis. Chapter 3: Demand Analysis and Optimal Pricing. Chapter 4: Estimating Demand. Chapter 5: Forecasting. Chapter 6: Production. Chapter 7: Cost Analysis. Chapter 8: Decision Making Under Uncertainty. Chapter 9: The Value of Information.SECTION II: COMPETING WITHIN MARKETS. Chapter 10: Perfect Competition. Chapter 11: Monopoly. Chapter 12: Oligopoly. Chapter 13: Game Theory and Competitive Strategy. Chapter 14: Regulation, Public Goods, and Benefit-Cost Analysis.SECTION III: DECISION-MAKING APPLICATIONS. Chapter 15: Asymmetric Information and Organizational Design. Chapter 16: Bargaining and Negotiating. Chapter 17: Auctions and Competitive Bidding. Chapter 18: Linear Programming. Chapter 19: Capital Budgeting.Making Investment Decisions.Determining the Discount Rate.Appendix to Chapter 19: Present Value Tables.Answers to Odd-Nunbered Problems.Index.
Copyright Date
2006
Topic
Industrial Management, Economics / Microeconomics
Lccn
2006-271494
Dewey Decimal
338.502/4658
Intended Audience
College Audience
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Business & Economics

Objectbeschrijving van de verkoper

BUSINESS4ART

BUSINESS4ART

98,6% positieve feedback
1,0K objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.8
Redelijke verzendkosten
4.7
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0
Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.

Feedback verkoper (362)

m***h (1571)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Thank you you are 100 percent
h***a (970)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
A++++++++++++
9***m (642)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Thank you so much!!! Item arrived perfectly and very fast!!!A+++++++⭐⭐⭐⭐⭐