Afbeelding 1 van 1
Afbeelding 1 van 1
Inside the Box: Why the best business innovations are right in front of you: Wh
GBP 2,91
OngeveerEUR 3,46
Objectstaat:
Heel goed
Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat bevindt. De kaft is niet zichtbaar beschadigd en het eventuele stofomslag zit nog om de harde kaft heen. Er ontbreken geen bladzijden en er zijn geen bladzijden beschadigd. Er is geen tekst onderstreept of gemarkeerd en er is niet in de kantlijn geschreven. Er kunnen zeer minimale identificatiemerken aan de binnenzijde van de kaft zijn aangebracht. De slijtage is zeer minimaal. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken.
Verzendkosten:
GBP 8,99 (ongeveer EUR 10,70) Standard Int'l Postage.
Bevindt zich in: South East, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Geschatte levering tussen wo, 25 sep en ma, 7 okt tot 43230
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:125738158929
Specificaties
- Objectstaat
- Title
- Inside the Box: The creative method that works for everyone
- ISBN
- 9781846686245
- Publication Year
- 2013
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- Inside the Box: the Creative Method That Works for Everyone
- Item Height
- 216 mm
- Publisher
- Profile Books
- Subject
- Business
- Item Weight
- 330 g
- Item Width
- 135 mm
- Number of Pages
- 288 Pages
Over dit product
Product Information
Current business wisdom holds that to forge a powerfully original solution to problems, we must think outside the box, 'brainstorming' random connections. But, as Jacob Goldenberg and Drew Boyd reveal, based on expertise and experience in both corporate and academic worlds, this is utterly wrong. It may seem counterintuitive - but faster, better and more original innovation and creativity comes from working inside your familiar world. The newest and most inventive ideas are much closer than you think, and can be found by using five simple techniques - subtraction, unification, multiplication, division and dependency. This strategy helped Philips use subtraction to create the slim-line DVD players we use today, while dependency leads to iPhone apps such as FourSquare which provides services that change according to the user's location. This strategy can be useful to anyone, from CEOs of multinational companies to the Chilean miners' rescue team, and even leading jazz guitarist Bill Frisell, who actually restricts the range of his instrument to induce increased creativity.
Product Identifiers
Publisher
Profile Books
ISBN-13
9781846686245
eBay Product ID (ePID)
149011837
Product Key Features
Number of Pages
288 Pages
Language
English
Publication Name
Inside the Box: the Creative Method That Works for Everyone
Publication Year
2013
Subject
Business
Type
Textbook
Format
Paperback
Dimensions
Item Height
216 mm
Item Weight
330 g
Item Width
135 mm
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Topic
Opinion of the People
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Btw-nummer:
- GB 724498118
Handelsregistratienummer:
- 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
KVK-nummer:
- 03800600
Populaire rubrieken in deze winkel
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (3.044.716)
- e***8 (405)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopwell packaged and a very quick arrival. will sit down and start to read this book this weekend
- n***n (281)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopCondition of the book is exactly as described, prompt dispatch and well packaged. Will definitely buy again. Thank you!
- a***e (494)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopA++++