|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

T40003 Moog Ball Joint Separator for Explorer F150 Truck F250 Pickup Ford F-150

Objectstaat:
Nieuw
5 beschikbaar
Prijs:
US $161,46
OngeveerEUR 149,33
Verzendkosten:
Gratis Standard Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: La Salle, Illinois, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen di, 11 jun en do, 13 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:125730698523
Laatst bijgewerkt op 04 jun 2024 03:30:24 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw
Anticipated Ship Out Time
2-3 business days
Brand
Moog
Fitment Type
Performance/Custom
Interchange Part Number
2005 2004 2003 2002 2001 2000 1999 1998 1997 1996 1995 Ford F-150, Heritage Explorer F-250 HD Ranger Expedition Sport Trac Lincoln, Navigator Mercury Mountaineer Mazda B3000, With Front Torsion Bar Spring RWD, With Front Torsion Bar Spring, 4WD 4-Door w/Independent Front Suspension Extended Cab Pickup, Standard Cab Pickup Crew Cab Pickup Sport Utility, Stripped Chassis 6Cyl 4Cyl 8Cyl -Cyl 3.0L 4.0L 2.3L 4.6L 4.2L, 5.4L -- 2.5L 5.0L 5.8L 7.5L 7.3L 4.9L DS Base XLT XL Edge STX FX4, Limited XLT Sport Eddie Bauer XLS Sport XLS Luxury Premier, Convenience Adrenalin SVT Lightning Tremor SE NBX Lariat, Flotillera King Ranch Harley-Davidson Edition Lightning EV Postal, XL Fleet Austera XLT VIP Splash XLT Plus Ball Joint Separator
Manufacturer Part Number
T40003
Notes
Ball joint bushing extractor and installer
Part Name
Ball Joint Separator
Superseded Part Number
2005 2004 2003 2002 2001 2000 1999 1998 1997 1996 1995 Ford F-150, Heritage Explorer F-250 HD Ranger Expedition Sport Trac Lincoln, Navigator Mercury Mountaineer Mazda B3000, With Front Torsion Bar Spring RWD, With Front Torsion Bar Spring, 4WD 4-Door w/Independent Front Suspension Extended Cab Pickup, Standard Cab Pickup Crew Cab Pickup Sport Utility, Stripped Chassis 6Cyl 4Cyl 8Cyl -Cyl 3.0L 4.0L 2.3L 4.6L 4.2L, 5.4L -- 2.5L 5.0L 5.8L 7.5L 7.3L 4.9L DS Base XLT XL Edge STX FX4, Limited XLT Sport Eddie Bauer XLS Sport XLS Luxury Premier, Convenience Adrenalin SVT Lightning Tremor SE NBX Lariat, Flotillera King Ranch Harley-Davidson Edition Lightning EV Postal, XL Fleet Austera XLT VIP Splash XLT Plus Ball Joint Separator
Universal Fitment
Direct Fit
UPC
080066421667
Manufacturer Warranty
Other

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

US Auto Parts Network inc
JCWhitney c/o USAP
2050 W 190th St
Ste 400
90504-6228 Torrance, CA
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.yentihwcj@yabe
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Martin's Car-Parts

Martin's Car-Parts

98,3% positieve feedback
1,1M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (303.442)

g***b (1161)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
A+ Thanks
o***o (999)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
A++++++++++++++++++
3***b (1832)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
The right one, unfortunate it wasn't the problem...