|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Tourism and the Branded City: Film and Identity, Donald, Gammack..

Objectstaat:
Nieuw
5 beschikbaar
Verzendkosten:
Wordt niet verzonden naar Verenigde Staten. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: South East, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:125432063230
Laatst bijgewerkt op 17 jun 2023 07:50:11 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
PublishedOn
2007-10-28
Title
Tourism and the Branded City: Film and Identity on the Pacific R
ISBN
9780754648291
EAN
9780754648291
Publication Year
2007
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Tourism and the Branded City: Film and Identity on the Pacific Rim
Item Height
234mm
Author
John G. Gammack, Stephanie Hemelryk Donald
Publisher
Taylor & Francis LTD
Item Width
156mm
Subject
Geography & Geosciences, Business
Item Weight
476g
Number of Pages
234 Pages

Over dit product

Product Information

Comparing the major Pacific Rim cities of Sydney, Hong Kong and Shanghai, this book examines world city branding. Whilst all three cities compete on the world's stage for events, tourists and investment, they are also at the centre of distinct film traditions and their identities are thus strongly connected with a cinematic impression. Using an interdisciplinary approach, this book not only analyses the city branding of these cities from the more widely researched perspectives of tourism, marketing and regional development, but also draws in cultural studies and psychology approaches which offer fresh and useful insights to place branding and marketing in general. The authors compare and contrast qualitative and quantitative original data as well as critically analyzing current texts and debates on city branding. In conclusion, they argue that city branding should contribute not only to regional development and identity, but also to sustainable economic well-being and public happiness.

Product Identifiers

Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9780754648291
eBay Product ID (ePID)
86563350

Product Key Features

Author
John G. Gammack, Stephanie Hemelryk Donald
Publication Name
Tourism and the Branded City: Film and Identity on the Pacific Rim
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Geography & Geosciences, Business
Publication Year
2007
Type
Textbook
Number of Pages
234 Pages

Dimensions

Item Height
234mm
Item Width
156mm
Item Weight
476g

Additional Product Features

Title_Author
John G. Gammack, Stephanie Hemelryk Donald
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:noofeleT60358080080
:liam-Emoc.aidemtumahab@yabe
Btw-nummer:
  • GB 724498118
Handelsregistratienummer:
  • 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
baham_books

baham_books

99,1% positieve feedback
8,7M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (2.828.305)

e***j (3389)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Received with thanks
d***d (187)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
As described
r***r- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Excellent. Thank you.